Κατασκευή Ιστοσελίδων: Τι προσφέρουν & Ποιο το Κόστος

Στην εποχή η ιστοσελίδα θεωρείται χρήσιμο εργαλείο για επιχειρηματίες και ερασιτέχνες, καθώς τους βοηθάει να βρουν νέους πελάτες, να συνδεθούν με τους ήδη υπάρχοντες, αλλά και να επεκτείνουν την ιδέα τους σε ένα τεράστιο πλήθος κοινού, γι’ αυτό και η κατασκευή ιστοσελίδων είναι κάτι το οποίο θα πρέπει όλοι να γνωρίζουμε, τι μας προσφέρει και φυσικά πόσο κοστίζει.

Τι είναι η κατασκευή ιστοσελίδων;

Η κατασκευή ιστοσελίδων ή αλλιώς το web design, είναι όλες οι απαραίτητες ενέργειες που γίνονται προκειμένου να δημιουργηθεί η ιστοσελίδα σας. Αυτό συμπεριλαμβάνει:

  • Γνώσεις Προγραμματισμού
  • Γνώσεις Γραφιστικής

Φυσικά, έχει πάρα πολύ μεγάλη διαφορά το να έχετε μία ιστοσελίδα, με το να βρίσκεται στην πρώτη θέση της Google. Άλλο η κατασκευή ιστοσελίδας και άλλο το Search Engine Optimization.

Τι μου προσφέρει μία ιστοσελίδα;

Τα πλεονεκτήματα μίας ιστοσελίδας είναι πάρα πολλά, καθώς μερικά από αυτά είναι:

  • Αυξάνετε το πελατολόγιο σας δραματικά
  • Αυξάνετε τα κέρδη σας
  • Μεγαλώνετε το brand name σας
  • Ανταλλάσσετε πληροφορίες
  • Κάνετε τις συναλλαγές σας ευκολότερες, καθώς δεν απαιτείται φυσική παρουσία
  • Σας γλυτώνει αρκετά έξοδα
  • Είναι διαθέσιμο 24/7/365
  • Σας βοηθάει να αναπτύξετε περισσότερο την επιχείρηση σας

Πόσο κοστίζει μία ιστοσελίδα;

Το κόστος για την κατασκευή ιστοσελίδων ποικίλει ανάλογα με την όγκο, τον τύπο και την πλατφόρμα της ιστοσελίδας στην οποία δημιουργείται.

Παραδείγματος χάριν, μία απλή ιστοσελίδα με 2-3 υποσελίδες σε πλατφόρμα WordPress μπορεί να κοστίζει 500-600€, ενώ η Κατασεκυή E-Shop σε πλατφόρμα Magento μπορεί να κοστίζει 5.000€.

Φυσικά αναφερόμαστε σε custom ιστοσελίδες και όχι σε plugin ιστοσελίδες, γιατί η αλήθεια είναι πως μία ιστοσελίδα με custom κώδικα είναι αρκετά ακριβότερη σε σχέση με μία που ο προγραμματιστής την έχτισε μέσω plugins.

Τι χρειάζεται να έχει μία επιτυχημένη ιστοσελίδα; 

Παρακάτω έχουμε συγκεντρώσει όλες τις τάσεις για μια επιτυχημένη ιστοσελίδα:

 

1. RESPONSIVE DESIGN / MOBILE FRIENDLY

Οι ημέρες που έπρεπε να φιλοξενούμε 5 διαφορετικά website ανάλογα με το μέγεθος της οθόνης των διαφόρων συσκευών που χρησιμοποιούνται για πρόσβαση, έχουν περάσει ανεπιστρεπτί. Οι περισσότερες ιστοσελίδες, περιοδικά και blogs σήμερα προτιμούν να έχουν συμβατό (responsive) σχεδιασμό, που προσαρμόζεται αυτόματα στο μέγεθος της οθόνης του χρήστη. Το responsive design είναι ζωτικό κομμάτι στην κατασκευή ιστοσελίδων, αλλά επίσης όχι μόνο είναι πιο φιλικό προς το χρήστη, αλλά μειώνει σημαντικά το χρόνο φόρτωσης της σελίδας με την εξάλειψη τυχόν περιττών ανακατευθύνσεων από την κεντρική σελίδα του site.

 

2. ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ

Οι ιστοσελίδες δημιουργούνται και θα πρέπει εύκολα και γρήγορα να μπορούν να μεταλλαχθούν, να εξελιχθούν, να αλλάξουν, να προστεθεί ή να αφαιρεθεί περιεχόμενο, να αλλαχθούν οι φωτογραφίες κτλ. Υπάρχουν διάφορα cms που μπορεί να επιλέξει ο πελάτης ή η εταιρεία για τη δημιουργία της ιστοσελίδας όπως το wordpress, joomla, drupal και πολλά ακόμα. Η κατασκευή ιστοσελίδας ή e shop σε custom cms δεσμεύει τον πελάτη με την εταιρεία και ανεβάζει αρκετά το κόστος, συνεπώς καλύτερα θα ήταν να μην την προτιμήσετε.

 

3. ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ

Μια ιστοσελίδα είναι ένα άψυχο αντικείμενο. Σε μια προσπάθεια να ζωντανέψουν αυτό το άψυχο ον, οι επαγγελματίες χρησιμοποιούν animations από την αρχή του web design. Πλέον οι web developers κάνουν χρήση premium animations για να δώσουν ζωή στα flat, μινιμαλιστικά θέματα του web design. Τα πιο δημοφιλή animations που χρησιμοποιούνται σήμερα περιλαμβάνουν animations με κινούμενο φόντο, slideshows και πολλά άλλα.

  • Εμπλουτισμένο design

Μια νέα μορφή flat web design έχει αρχίσει να κερδίζει έδαφος, η οποία κάνει ελεύθερη χρήση των διατάξεων με πλέγμα, επιτρέπει τα animations, τις πρωτότυπες μεταβάσεις και τη χρήση εφέ που δίνουν βάθος, όπως φωτισμό και σκιές. Το τελικό αποτέλεσμα προσφέρει μια πλούσια, επαγγελματική και premium web surfing εμπειρία που κάνει τους χρήστες να αισθάνονται σίγουροι και άνετοι.

  • Αλληλεπιδράσεις

Η ιδέα πίσω το design κάθε σύγχρονης ιστοσελίδας είναι να κρατήσει το χρήστη απασχολημένο όσο το δυνατόν περισσότερο. Αυτό επιτυγχάνεται κάνοντας το χρήστη να αλληλεπιδρά συνεχώς με την ιστοσελίδα με κάποιο τρόπο, χωρίς να αισθάνεται ενοχλημένος. Ένα τέτοιο παράδειγμα αποτελούν οι νέες αντιδράσεις του Facebook, οι οποίες επιτρέπουν να επιδείξετε διαφορετικά συναισθήματα σε ένα ποστ ή μια αλλαγή status και όχι μόνο να κάνετε like σε αυτά. Οι αλληλεπιδράσεις πρέπει να γίνονται αισθητές ως γρήγορες, εύκολες και ανθρώπινες, διατηρώντας το χρήστη απασχολημένο αλλά χωρίς ένταση.

 

4. ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΦΙΛΙΚΗ ΣΤΗ GOOGLE (SEO) 

Η Google είναι η μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης στην Ελλάδα και θα πρέπει να δημιουργήσουμε τη σελίδα μας με τέτοιο τρόπο ώστε να είναι σύμφωνη με τις προδιαγραφές που ορίζει. Αν η ιστοσελίδα μας δεν αρέσει στη Google τότε δεν θα εμφανιστεί ποτέ υψηλά στα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης συνεπώς θα είναι πολύ δύσκολο αν δεν ξοδέψουμε αρκετά λεφτά σε διαφήμιση κάποιος να την επισκεφτεί.

Οι ιστοσελίδες μπορούν να γίνουν φιλικές στη Google ακολουθώντας μια σειρά από κανόνες που ξεκινούν από την κατασκευής της ιστοσελίδας. Αυτό λέγεται on site SEO (Search Engine Optimization) και καλό θα ήταν να γίνει μελέτη και υλοποίηση κατά τον χρόνο κατασκευής της σελίδας. Η βελτιστοποίηση στις μηχανές αναζήτησης είναι πλέον απαραίτητη προϋπόθεση για μια επιτυχημένη σελίδα.

Δείτε το Σεμινάριο SEO

 

5. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ

Το δυνατό περιεχόμενο ακολουθεί τακτικές content marketing, κι όταν υπακούει και στους κανόνες SEO αποτελεί το κλειδί της επιτυχίας! Ας εξετάσουμε τρεις στρατηγικές που θα σας οδηγήσουν να αυξήσετε την κίνηση από οργανικές αναζητήσεις και να δημιουργήσετε πιστό κοινό:

  •  Δημιουργήστε ελκυστικούς, χρήσιμους και ακριβείς τίτλους.

Η δημιουργία ελκυστικών τίτλων είναι μια επίπονη διαδικασία! Πολύ συχνά, δημοσιεύσεις με εξαιρετικό περιεχόμενο χάνονται στον κυκεώνα της υπερπληροφόρησης του διαδικτύου. Ο τίτλος είναι το εισιτήριο του αναγνώστη για να διαβάσει στη δημοσίευση.  Για να επιλέξει λοιπόν ο αναγνώστης να αφιερώσει μερικά λεπτά από τον πολύτιμο χρόνο του στη δημοσίευση, πρέπει ο τίτλος να αποδίδει μια χρησιμότητα, να είναι ζωηρός κι ενίοτε ενθουσιώδης.

  • Μιλήστε τη γλώσσα του κοινού!

Είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζετε καλά τις ανάγκες του κοινού στο οποίο απευθύνεστε. Κάθε κοινό , στόχος απαιτεί διαφορετικό χειρισμό και προσαρμογή της τονικότητας της γλώσσας, ώστε να νιώσει πως το κείμενο τον αφορά, να δεσμευτεί με τη δημοσίευση και εν τέλει να γίνει πιστός follower, έτσι όπως γίνεται στα και social media.

  • Be inspiring! Γίνετε μέντορες για το κοινό σας, κάντε τη ζωή τους ευκολότερη. 

Απαντήστε στις ερωτήσεις του κοινού σας κι όποτε είναι εφικτό προλάβετε τις απορίες τους. Τα άρθρα «λύση στο πρόβλημα», «συνταγές επιτυχίας», «κάν’το μόνος σου (do it yourself)», «how to» είναι κι αυτά που δημιουργούν συναισθηματική δέσμευση στο κοινό. Δώστε τους συμβουλές, αφήστε τους να σας εμπιστευτούν κι είναι σίγουρο πως θα επιστρέψουν σύντομα!

 

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ

Όταν δημιουργούμε μια ιστοσελίδα ή κάνουμε μία κατασκευή eshop, είναι σαν να ανοίγουμε ένα νέο κατάστημα, ένα ψηφιακό προφιλ, ένα ιατρείο, ένα προφίλ της εταιρείας μας. Η κατασκευή ιστοσελίδας είναι ο καθρέπτης μας στο διαδίκτυο, οι επισκέπτες θα σχηματίσουν εικόνα για το ποιοι είμαστε, πόσο καλοί είμαστε σε αυτό που κάνουμε, αν είμαστε σοβαροί ή όχι από την ιστοσελίδα μας. Η ιστοσελίδα πολλές φορές είναι η μόνη «εικόνα» που έχει ένας επισκέπτης αν δεν μας γνωρίζει πριν.

Η εταιρεία μας ForthRight είναι ηγέτιδα εταιρεία στον τομέα της κατασκευής ιστοσελίδων και σας παρέχει ολοκληρωμένες λύσεις και πλήρη κάλυψη της ιστοσελίδας σας για όσο διάστημα και ότι αλλαγή χρειάζεστε.

 

Ελάτε να δημιουργήσουμε μαζί το επαγγελματικό website σας.

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα για να επικοινωνήσουμε μαζί σας ή καλέστε μας στο 210 6082271

meletikaiprosfora