Σεμινάρια

[vc_row][vc_column width=”1/4″][vc_custom_heading text=”ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ” font_container=”tag:h6|text_align:left” use_theme_fonts=”yes”][vc_wp_custommenu nav_menu=”328″][/vc_column][vc_column width=”3/4″][vc_column_text]

Η ForthRight, πιστοποιημένος συνεργάτης Google Partner, είναι ένα από τα μεγαλύτερα Digital Agencies στην Ελλάδα που έχει υπό τη διαχείρισή της περισσότερα από 100 accounts, δημιούργησε το 2017 το ForthRight Lab.

Το ForthRight Lab είναι ένα ‘εργαστήριο’ που έχει σκοπό την εκπαίδευση στελεχών στον τομέα του Digital Marketing.

Ήδη από τις πρώτες ημέρες δημιουργίας του, στελέχη Marketing μεγάλων εταιριών αλλά και επαγγελματίες και φοιτητές του χώρου του Digital Marketing, έχουν δείξει μεγάλο ενδιαφέρον για την παρακολούθηση των σεμιναρίων με στόχο την περαιτέρω εκπαίδευσή τους στον συγκεκριμένο τομέα.

Το ForthRight Lab προσφέρει μια ολοκληρωμένη γκάμα σεμιναρίων τα οποία έχουν δομηθεί ώστε να ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της αγοράς εργασίας διεθνώς και είναι απόλυτα προσαρμοσμένα στις νέες τάσεις και συνθήκες του επιχειρηματικού περιβάλλοντος.

Τα σεμινάρια είναι εμπλουτισμένα με σύγχρονα εργαλεία και νέες τεχνολογίες και παρέχουν στους συμμετέχοντες τις απαραίτητες γνώσεις σε θεωρητικό αλλά και πρακτικό επίπεδο.

Γιατί να επιλέξω το ForthRight Lab;

Η απάντηση είναι απλή. Γιατί δεν διδάσκουμε μόνο. Δουλεύουμε καθημερινά σε πραγματικά cases που προκύπτουν μέσα από τη διαχείριση του πελατολογίου μας που αποτελείται από εκατοντάδες πελάτες. Τις πρακτικές που εφαρμόζουμε στο Digital Agency για τους πελάτες που μας εμπιστεύονται, τις ίδιες μεθόδους, εργαλεία και τεχνικές διδάσκουμε και στους συμμετέχοντες των σεμιναρίων μας.

Όλα τα σεμινάριά μας είναι ομαδικά και έως 8 ατόμων. Σκοπός είναι η συμμετοχή, η ανταλλαγή απόψεων και οι ομαδικές εργασίες. Η διάρκεια των σεμιναριών είναι 8 ώρες και σημαντικό κομμάτι αποτελεί η πρακτική άσκηση.

Σε όλα τα σεμινάρια δίδεται Πιστοποιητικό Παρακολούθηση και υπάρχει και συμβουλευτική 1 ώρας μετά το πέρας του σεμιναρίου σε κάθε συμμετέχοντα.

Το κόστος του σεμιναρίου είναι 99€ έως 129€ ανάλογα το σεμινάριο εκτός του Digital Marketing που είναι 144 ώρες (44 ώρες θεωρία + 100 ώρες πρακτική) και το κόστος είναι 440€ + φπα

Σεμινάρια που μπορείτε να παρακολουθήσετε:

 

Υπεύθυνος προγράμματος είναι ο: Νίκος Παπαδόπουλος – CEO ForthRight

Με μεγάλη εμπειρία στο χώρο του Internet από το 1997, εργασιακή απασχόληση σε τραπεζικούς οργανισμούς στον τομέα της ανάλυσης δεδομένων και της διαχείρισης χαρτοφυλακίου, ο Νίκος Παπαδόπουλος, CEO της ForthRight (Digital Agency), εργάζεται και ως σύμβουλος επιχειρήσεων και ως εισηγητής σεμιναρίων σε μεγάλες εταιρείες σε θέματα Digital Marketing. Έχει σημειώσει μεγάλη επιτυχία σε ιστοσελίδες στα οργανικά αποτελέσματα της Google, με πάνω από 1.000.000 επισκέπτες/ χρόνο. Είναι πιστοποιημένος συνεργάτης της Google.

Επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερες πληροφορίες είτε στο 210 6082271 είτε συμπληρώστε τη φόρμα επικοινωνίας.