Σεμινάριο με θέμα: 'Google AdWords : Πώς θα στήσω μια επιτυχημένη καμπάνια και ποιες είναι οι κατάλληλες μέθοδοι βελτιστοποίησης της'

Το σεμινάριο Google AdWords θα σας βοηθήσει να εξοικειωθείτε άμεσα με τις βασικές έννοιες του AdWords & θα προετοιμαστείτε κατάλληλα για το Fundamentals Test της Google. Θα είστε σε θέση να δημιουργήσετε & να βελτιστοποιήσετε διαφημιστικές καμπάνιες για την επιχείρησή σας ή απλά να διευρύνετε τον εργασιακό σας προσανατολισμό. Η ForthRight είναι πιστοποιημένος Google Partner και ο εισηγητής του σεμιναρίου διαθέτει όλες τις ατομικές πιστοποιήσεις του Google AdWords (Fundamentals, Search, Display, Video, Mobile).

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
















ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ:

ΣΤΕΛΕΧΗ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ
DIGITAL MARKETING

ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ &
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ

ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ &
ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ

ΦΟΙΤΗΤΕΣ &
ΣΠΟΥΔΑΣΤΕΣ


ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΤΕΡΑ ΟΙ ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΣΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ADWORDS



  • Τι είναι το Search Engine Marketing (SEM) και το Google Adwords (PPC)
  • Είδη δικτύων (search & display network)
  • Οφέλη και προϋποθέσεις
  • Βασικές έννοιες - Ορολογία
  • Adwords στην πράξη
    • Σχεδιασμός
    • Ρυθμίσεις λογαριασμού
    • Δομή Λογαριασμού
    • Ρυθμίσεις καμπάνιας
    • Δημιουργία Ομάδων διαφημίσεων
    • Δημιουργία διαφημίσεων
    • Σύνταξης διαφήμισης (Copywriting)
    • Πώς να γράψετε ένα διαφημιστικό κείμενο που θα έχει αποτέλεσμα
  • Google Keyword Tool και πώς βρίσκουμε κατάλληλες λέξεις κλειδιά
    •  Επιλέγοντας στόχευση σε επίπεδο keywords. Broad, Phrase ή Exact?
    •  Τύποι αντιστοίχισης λέξεων κλειδιών
  • Διαχείριση λογαριασμού
    • Βασικές  καρτέλες (καμπάνια, ομάδες διαφημίσεων, λέξεις-κλειδιά)
  • Google Display Campaign
    • Κατανοώντας ποιο είναι το πραγματικό κοινό σας (δημογραφικά)
    • Topics
    • Interests             
    • placements
  • Google Adwords Advanced
    • Επεκτάσεις διαφημίσεων
    • Τι είναι το AdRank και το Quality Score και πως η αύξηση του θα σας βοηθήσει να ξεπεράσετε τον ανταγωνισμό σας.
    • Remarketing
    • Σύνδεση Adwords με Analytics
    • Ομάδα Καμπανιών (στόχοι)
  • Πώς θα έχω σίγουρο κέρδος ;
    • Σχετικά με την επένδυση ROI
    • Δημιουργία κατάλληλου ιστότοπου

Νίκος Παπαδόπουλος - CEO ForthRight

Με μεγάλη εμπειρία στο χώρο του Internet από το 1997, εργασιακή απασχόληση σε τραπεζικούς οργανισμούς στον τομέα της ανάλυσης δεδομένων και της διαχείρισης χαρτοφυλακίου, ο Νίκος Παπαδόπουλος, CEO της ForthRight (Digital Agency), εργάζεται και ως σύμβουλος επιχειρήσεων και ως εισηγητής σεμιναρίων σε μεγάλες εταιρείες σε θέματα Digital Marketing. Έχει σημειώσει μεγάλη επιτυχία σε ιστοσελίδες στα οργανικά αποτελέσματα της Google, με πάνω από 1.000.000 επισκέπτες/ χρόνο. Είναι πιστοποιημένος συνεργάτης της Google.