Το Facebook ανήκει στην κατηγορία των Social Media, ή αλλιώς των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, και πιο συγκεκριμένα στη κατηγορία των κοινωνικών δικτύων. Ξεκίνησε στις 4 Φεβρουαρίου του 2004 με ιδρυτή τον Μαρκ Ζάκερμπεργκ και αυτή τη στιγμή είναι το δημοφιλέστερο στο είδος του.
Το Facebook αφορά σχεδόν όλες τις επιχειρήσεις που απευθύνονται σε καταναλωτές (B2C) καθώς έχει 4,5 εκ. μέλη στην Ελλάδα και περισσότερο από 1 δις. σε όλο τον κόσμο, κάθε δημογραφικής και ηλικιακής κατηγορίας. Η παρουσία στο Facebook είναι απαραίτητο συστατικό κάθε σχεδίου online marketing και αν τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες σας απευθύνονται σε ένα ευρύ κοινό, το Facebook παραμένει η ιδανική επιλογή για να απευθύνετε τα μηνύματά σας και να συμμετάσχετε μαζί τους σε μια συζήτηση που μπορεί να είναι αποδοτική και γόνιμη.
Το Facebook εκτός από εκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως, πλέον διαθέτει και εκατομμύρια επιχειρήσεις. Σήμερα, ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις δραστηριοποιούνται στα κοινωνικά δίκτυα, ιδίως στο Facebook, έχοντας ως εργαλείο το social media marketing που αποτελεί την πιο σύγχρονη επιλογή των δυναμικά αναπτυσσόμενων επιχειρήσεων. Η κάθε επιχείρηση, δημιουργώντας μία σελίδα στο Facebook μπορεί να χτίσει μία κοινότητα γύρω από το εμπορικό της σήμα προκαλώντας το ενδιαφέρον των χρηστών μέσα από ένα ελκυστικό περιεχόμενο, με αποτέλεσμα να υπάρξει περισσότερη εμπιστοσύνη προς την επιχείρηση και τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της.
Οι σελίδες Facebook βοηθούν τους χρήστες να συνδεθούν με την επιχείρησή σας και οι διαφημίσεις Facebook βοηθούν τους χρήστες να την ανακαλύψουν. Η δημιουργία μίας σωστής επαγγελματικής σελίδας βοηθάει τις επιχειρήσεις να κάνουν γνωστό το προϊόν ή την υπηρεσία τους σε στοχευμένο κοινό που τις ενδιαφέρει (εν δυνάμει πελάτες της επιχείρησης) και άρα να αυξήσουν το πελατολόγιο τους ενώ με την επιλογή του κατάλληλου περιεχομένου μπορούν να αυξήσουν την πιστότητα των καταναλωτών τους καθώς και την συχνότητα αγοράς.
Εμείς στη ForthRight, γνωρίζουμε πολύ καλά τη χρήση και τα εργαλεία του Facebook καθώς επίσης και όλα τα οφέλη που μπορεί να επιφέρει στην επιχείρησή σας και γι’ αυτό το λόγο το αξιοποιούμε κατάλληλα στην στρατηγική μάρκετινγκ που ακολουθούμε.