[vc_row][vc_column width=”1/4″][vc_custom_heading text=”ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ” font_container=”tag:h6|text_align:left” use_theme_fonts=”yes”][vc_wp_custommenu nav_menu=”328″][/vc_column][vc_column width=”3/4″][vc_column_text]
Το Google AdWords Σεμινάριο θα σας βοηθήσει να εξοικειωθείτε άμεσα με τις βασικές έννοιες του AdWords & θα προετοιμαστείτε κατάλληλα για το Fundamental Test της Google. Θα είστε σε θέση να δημιουργήσετε & να βελτιστοποιήσετε διαφημιστικές καμπάνιες για την επιχείρησή σας ή απλά να διευρύνετε τον εργασιακό σας προσανατολισμό.
ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ:
Ιδιοκτήτες eshop / ιστοσελίδων | Στελέχη Marketing | Ιατρούς – Φαρμακοποιούς
Τι είναι τα Google AdWords;
- Η Search Καμπάνια
- Η Display Καμπάνια
Τα πληρωμένα αποτελέσματα των AdWords, διακρίνονται στην SERP (Search Engine Resluts Page), με ένα χαρακτηριστικό αριστερά από το URL τους.
Πως σας βοηθούν τα Google AdWords;
Επιπλέον:
- Με τις σωστές διαφημίσεις, μπορείτε να έχετε τεράστια αποτελέσματα, με λίγα χρήματα.
- Μπορείτε να δοκιμάσετε διαφορετικές διαφημίσεις για να δείτε ποια τραβάει περισσότερο τον κόσμο.
- Μπορείτε να μετρήσετε τα πάντα.
- Δεν χρειάζεται να έχετε μεγάλο budget, καθώς μπορείτε και με 1€ την ημέρα να κάνετε διαφήμιση.
Γιατί να επιλέξετε την ForthRight για τα σεμιναρια Google AdWords;
Τι περιλαμβάνει το Google AdWords Σεμινάριο;
Το σεμινάριο περιλαμβάνει:
- Τι είναι το Search Engine Marketing (SEM) και το Google AdWords (PPC)
- Ποιοι οι τύποι των διαφημίσεων
- Search only
- Search + display
- Display
- Video
- Apps
- Αγορές)
- Οφέλη και Προϋποθέσεις
- Βασικές έννοιες – Ορολογία
- Adwords στην πράξη
- Σχεδιασμός
- Ρυθμίσεις λογαριασμού
- Δομή Λογαριασμού
- Ρυθμίσεις καμπάνιας
- Δημιουργία Ομάδων διαφημίσεων
- Δημιουργία διαφημίσεων
- Εύρεση κατάλληλων λέξεων κλειδιών
- Google Keyword Planner και πώς βρίσκουμε κατάλληλες λέξεις κλειδιά
- Επιλέγοντας στόχευση σε επίπεδο keywords. Broad, Phraseή Exact?
- Τύποι αντιστοίχισης λέξεων κλειδιών
- Διαχείριση λογαριασμού
-
- Παρακολούθηση & Βελτιστοποίηση λογαριασμού
- Κατανοώντας ποιο είναι το πραγματικό κοινό σας (δημογραφικά)
- Δημιουργία κατάλληλης στόχευσης σε πολλαπλά επίπεδα (interests,topics,placements)
- Δημιουργώντας την κατάλληλη δομή για την καμπάνια σας (campaigns & adgroups)
- Πόσο θα πρέπει να πληρώσω; Αγοράστε περισσότερα με λιγότερα χρήματα
- Επιλέγοντας αρνητικές λέξεις-κλειδιά (negative keywords) για τη βελτίωση της απόδοσης της καμπάνιας.
- Σύνταξης διαφήμισης (Copywriting) Πώς να γράψετε ένα διαφημιστικό κείμενο που θα έχει αποτέλεσμα
- Δοκιμάζοντας πολλαπλά διαφημιστικά κείμενα
- Σχετικότητα (relevancy). Το μεγάλο μυστικό για επιτυχημένες καμπάνιες
- Google Adwords Advanced
- Επεκτάσεις διαφημίσεων
- Τι είναι το Ad Rank Και το Quality Score και πως η αύξηση του θα σας βοηθήσει να ξεπεράσετε τον ανταγωνισμό σας.
- Google Display Network
- Σύνδεση Adwords με Analytics
- Εργαλείο παρακολούθηση μετατροπών
- Ομάδες καμπανιών (στόχοι)
- Μετατρέποντας τους επισκέπτες σε «πελάτες»
- Θέστε Στόχους. Τι πρέπει να κάνει ο επισκέπτης όταν έλθει στο website σας;
- Δημιουργήστε LandingPages
- Βελτιστοποίηση LandingPages για καλύτερα ConversionRates
- Αναλύοντας τα αποτελέσματα της καμπάνιας
- Τι θα πρέπει να περιμένετε από μια καμπάνια Google Adwords
- Ερμηνεύοντας στατιστικά και έννοιες όπως CPC, CTR, Av. Position κλπ
- Μετρώντας τα Conversion Rates(ποσοστά μετατροπής επισκεπτών σε «πελάτες»)
- Δημιουργήστε Reports
Πόσο κοστίζει το Google AdWords Σεμινάριο;
Ποιος είναι ο εισηγητής του σεμιναρίου;
Νίκος Παπαδόπουλος – CEO DIGITAL TEMPO
Με μεγάλη εμπειρία στο χώρο του Internet από το 1997, εργασιακή απασχόληση σε τραπεζικούς οργανισμούς στον τομέα της ανάλυσης δεδομένων και της διαχείρισης χαρτοφυλακίου, ο Νίκος Παπαδόπουλος, CEO της ForthRight (Digital Agency), εργάζεται και ως σύμβουλος επιχειρήσεων και ως εισηγητής σεμιναρίων σε μεγάλες εταιρείες σε θέματα Digital Marketing. Έχει σημειώσει μεγάλη επιτυχία σε ιστοσελίδες στα οργανικά αποτελέσματα της Google, με πάνω από 1.000.000 επισκέπτες/ χρόνο. Είναι πιστοποιημένος συνεργάτης της Google και έχει μεγάλη εμπειρία στην εκπαίδευση.
Συνολική βαθμολογία εισηγητή: 9,8 /10
Που γίνεται το σεμινάριο;
Ο τόπος διεξαγωγής του σεμιναρίου AdWords, είναι στην Αθήνα και συγκεκριμένα στην Αγία Παρασκευή (Δ.Σολωμού 4) ακριβώς δίπλα στο μετρό του νομισματοκοπείου.