Ο  ιατρικός κλάδος έχει μπει δυναμικά τα τελευταία χρόνια στο διαδίκτυο, καθώς με σωστή στρατηγική και διαχείριση του Digital Marketing Mix μπορεί να φέρει εντυπωσιακά αποτελέσματα.

Οι ασθενείς πλέον, πριν πραγματοποιήσουν οποιοδήποτε ραντεβού με τον ιατρό, θα κάνουν πρώτα μια αναζήτηση στη Google για την ειδικότητα του ιατρού, την ασθένεια ή τα συμπτώματα που έχουν. Εδώ, έγκειται και η μεγάλη ευκαιρία που έχει ο ιατρός να μπορέσει να εμφανιστεί στην αναζήτηση που θα κάνει ο ασθενής!

Όλοι οι κλάδοι πλέον είναι αρκετά ανταγωνιστικοί και το επόμενο διάστημα θα είναι ακόμα περισσότερο. Πλέον, η προβολή του ιατρού στο διαδίκτυο είναι απαραίτητη. Οι προωθητικές ενέργειες που κάνει ο ιατρός θα πρέπει να είναι με στρατηγική και με στόχο να αυξήσει τα οργανικά αποτελέσματα της σελίδας του.

Ο ιατρός θα πρέπει να έχει παρουσία παντού, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στα ιατρικά κείμενα και στην καλύτερη και εγκυρότερη ενημέρωση των ασθενών.

Παρακάτω, παρουσιάζουμε μια περίπτωση ενός Γενικού Χειρουργού, ο οποίος αξιοποίησε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τις δυνατότητες του Digital Marketing Mix, έχοντας πλέον καθημερινά ραντεβού μέσα από το διαδίκτυο.

Η πρόκληση για τον ιατρό

  1. Οι συνολικές αναζητήσεις για διάφορες παθήσεις ξεπερνούν τις 40.000 μηνιαίως, μόνο στην περιοχή της Αθήνας.
  2. Τα οργανικά αποτελέσματα ήταν μόνο το 3% της συνολικής επισκεψιμότητας, ενώ το bounce rate ξεπερνούσε το 85%, όπως συμβαίνει σε αρκετές σελίδες ιατρών.
  3. Η επισκεψιμότητα της σελίδας του ιατρού είναι αρκετά χαμηλή, χωρίς να έχει κανένα ραντεβού από το διαδίκτυο.

Ενέργειες που έγιναν

Ωστόσο, ο ανταγωνισμός αν και αρκετά έντονος, δεν είναι σωστά στοχευμένος, μιας και οι περισσότεροι ιατροί δεν έχουν εκμεταλλευτεί το διαδίκτυο με σωστό τρόπο και το Marketing mix που έχουν επιλέξει έχει αρκετές αδυναμίες.

Οι ενέργειες που πραγματοποιήθηκαν ήταν

  • Ανακατασκευή ιστοσελίδας σύμφωνα με τα πρότυπα της Google
  • Εμπλουτισμός περιεχομένου σε συχνή βάση (content marketing)
  • Βελτιστοποίηση των ιστοσελίδων στις μηχανές αναζήτησης (SEO)
  • Δημιουργία Google AdWords Account
  • Διαχείριση Social Media
  • Προβολή στα Social Media
  • Παρακολούθηση αποτελεσμάτων σε μηνιαία βάση (Google Analytics)

Καθημερινά ραντεβού για τον ιατρό

Η συνεργασία της εταιρείας μας με τον ιατρό είναι τώρα στον 3 χρόνο! Τα οργανικά αποτελέσματα είναι πάνω από 60% και πλέον έχει σε καθημερινή βάση περισσότερους από 250 επισκέπτες και περισσότερα από 2 ραντεβού την ημέρα!

Παίρνοντας ως παράδειγμα την περίπτωση ενός μεμονωμένου ιατρού, είναι εύκολο να αντιληφθεί κάποιος πόσο αναγκαία η online προβολή έχει καταστεί. Μαζί με σωστές και οργανωμένες marketing λύσεις, μπορείτε να αξιοποιήσετε κάθε κανάλι ξεχωριστά, στοχεύοντας στην προώθηση των υπηρεσιών σας, βοηθώντας τους ασθενείς να σας βρουν πιο εύκολα και γρήγορα.

Αν χρειάζεστε βοήθεια επικοινωνήστε με την ομάδα της Forthright για να σας μυήσουμε στον κόσμο του ιατρικού marketing .