Είναι πολλοί οι ιατροί που δεν έχουν αντιληφθεί ακόμη τη δύναμη του Google My Business, ενώ αποτελεί πλέον έναν απαραίτητο και πολύ χρήσιμο δίαυλο επικοινωνίας μεταξύ κάθε ιατρού και των πιθανών ασθενών.

Το σημαντικότερο πλεονέκτημα του είναι ότι στοχεύει στην ενίσχυση του local awareness, καθώς το προφίλ σας θα εμφανιστεί σε χρήστες που ζουν ή βρίσκονται τη δεδομένη στιγμή κοντά στο ιατρείο σας και αναζητούν κάτι σχετικό με την ειδικότητά σας.

Πολλοί είναι πλέον οι χρήστες που σε μια αναζήτηση, αντί να επιλέξουν κάποιο από τα αποτελέσματα της αναζήτησης (οργανικά ή πληρωμένα), θα κατευθυνθούν στο google my business προφιλ που θα εμφανιστεί στον χάρτη.

Ποιος είναι ο παράγοντάς ή οι παράγοντες που θα κάνει τον ασθενή να επιλέξει εσάς ;

Κυριότερος παράγοντας είναι οι κριτικές, το ωράριο λειτουργίας και η τοποθεσία.

Η Δύναμη της Κριτικής στο Google My Business

Ένα από τα σημαντικότερα στοιχεία του Google My Business είναι η δυνατότητα που δίνει στους χρήστες να αξιολογήσουν κάθε υπηρεσία. Επιτρέποντας στους ασθενείς σας να μιλήσουν για εσάς, κερδίζετε ένα πολύτιμο και δωρεάν διαφημιστικό εργαλείο.

Γιατί συμβαίνει αυτό;

Ας υποθέσουμε ότι προσπαθείτε να βρείτε το ιδανικό ξενοδοχείο για τις διακοπές σας. Έχετε καταλήξει σε δυο καταλύματα, τα οποία φαίνονται το ίδιο ωραία και βρίσκονται εντός του επιθυμητού budget. Το πρώτο έχει 50 κριτικές με μέσο όρο τα 4/5 αστέρια και το δεύτερο έχει μόνο 8 κριτικές εκ των οποίων οι μισές είναι κάτω του μετρίου. Ποιο ξενοδοχείο θα επιλέξετε;
Με την ίδια λογική αποφασίζουν πλέον και οι ασθενείς, έχοντας μια ολοκληρωμένη άποψη για τον ιατρό τους, πριν καν τον επισκεφτούν.

Δημιουργία Google My Business για τον γιατρό

Η δημιουργία Google My Business είναι μια πολύ εύκολη διαδικασία που δεν απαιτεί εξειδικευμένες γνώσεις marketing:
1. Δημιουργία λογαριασμού Google (Gmail)
2. Ενημέρωση Google My Business σχετικά με τις πληροφορίες του ιατρείου
3. Ταυτοποίηση της διεύθυνσης μέσω αποστολής ταχυδρομικής κάρτας
4. Εισαγωγή του κωδικού επαλήθευσης και επιβεβαίωση του Google My Business

Τώρα μπορείτε να προσθέσετε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, όπως συγκεκριμένες υπηρεσίες που προσφέρετε, διεύθυνση, τηλέφωνο, φωτογραφίες και ώρες λειτουργίας.

Τι να Προσέξετε στο προφιλ σας στο Google My Business

Φροντίστε κάθε στοιχείο που εισάγετε να είναι απολύτως αληθές, καθώς η Google είναι πολύ αυστηρή με αυτό. Πληροφορίες που δεν έχουν σχέση με την πραγματικότητα, σας «στοιχίζουν» θέσεις στις αναζητήσεις.

Ένα ισχυρό εργαλείο του marketing είναι φυσικά οι φωτογραφίες. Βεβαιωθείτε ότι οι φωτογραφίες που ανεβάζετε είναι θελκτικές και σε υψηλή ανάλυση.

Το Google My Business σας επιτρέπει να προσθέσετε και κάποια κείμενα (περιγραφή, υπηρεσίες κτλ). Μην παραλείψετε σημαντικές πληροφορίες που θα βοηθήσουν τους ασθενείς.

Προσθέστε στο Google My Business κάθε σας online παρουσία, όπως την ιστοσελίδα σας ή τις σελίδες σας στα κοινωνικά δίκτυα.

Πλεονεκτήματα Google My Business

– Υψηλότερη εμφάνιση του ιατρείου στις αναζητήσεις
– Εύκολη εύρεση στους χάρτες (google maps)
– Απευθείας τηλεφωνική κλήση
– Ωράριο λειτουργίας
– Απάντηση σε σχόλια και κριτικές των ασθενών
– Λίγος χρόνος διαχείρισης και συντήρησης του προφίλ του ιατρείου

To Google My Business συλλέγει χρήσιμες πληροφορίες που μπορούν να βοηθήσουν σημαντικά στην προώθηση του ιατρείου σας, όπως:
1. Πόσα άτομα βρήκαν το ιατρείο σας είτε σε αναζήτηση είτε στους χάρτες.
2. Πόσα άτομα βρήκαν το ιατρείο σας πατώντας απλώς την ειδικότητα που τους ενδιέφερε.
3. Συγκριτικά στοιχεία προβολής του ιατρείου σας, σε σχέση με ιατρεία στην ίδια περιοχή.

Οι marketing experts συμβουλεύουν να ενεργοποιήσετε το Google My Business για το ιατρείο σας, προσελκύοντας έτσι περισσότερους ασθενείς. Αν χρειάζεστε βοήθεια επικοινωνήστε με την ομάδα της Forthright για να σας μυήσουμε στον κόσμο του ιατρικού marketing – και όχι μόνο – μεθόδων.