Με τον ανταγωνισμό στα social media να αυξάνεται ολοένα και περισσότερο, ένα από τα πιο βασικά πράγματα που πρέπει να κάνετε είναι να ενημερώνεστε και να μαθαίνετε συνεχώς τρόπους για το πώς μπορείτε να έχετε μεγαλύτερη απήχηση και επιτυχία πάνω σε αυτό που κάνετε.

Πολλοί από εσάς θα είστε αρκετά σκεπτικοί για το αν όλα αυτά ισχύουν ή όχι. Η απάντηση που μπορούμε να δώσουμε σε αυτό κρύβεται για ακόμη μια φορά στη ψυχολογία, στη σκέψη και στην ανθρώπινη συμπεριφορά. Επειδή λοιπόν πολλοί άνθρωποι πιστεύουν ότι αυτού του είδους τα πράγματα δεν έχουν καμία επίδραση πάνω τους, δεν κάνουν καμία προσπάθεια για να τα αποφύγουν και για αυτό ακριβώς τον λόγο, λειτουργούν. Αυτό το φαινόμενο στην ψυχολογία ονομάζεται ‘bias blind spot’.

Τα 7 ψυχολογικά tricks που μπορείτε να εφαρμόσετε είναι:

1. Το πρώτο πράγμα που πρέπει να γνωρίζετε και είναι πολύ σημαντικό για τα social media είναι το ότι οι άνθρωποι ελκύονται από οτιδήποτε αρέσει στην πλειοψηφία. Αν κάνετε πολλούς ανθρώπους να έχουν προτίμηση σε κάτι, τότε αυτομάτως αυτό θα αρέσει και σε άλλους.

2. Έχετε αναρωτηθεί ποτέ γιατί οι μεγάλες εταιρίες μας βομβαρδίζουν συνεχώς με διαφημίσεις των προϊόντων τους; Αυτό συμβαίνει για τον εξής λόγο, όσο μεγαλύτερη είναι η έκθεση κάποιου σε ένα αντικείμενο ή προϊόν, τόσο περισσότερες είναι οι πιθανότητες να στραφεί ασυνείδητα σε αυτό. Δε χρειάζεται λοιπόν να ξοδέψετε μια περιουσία για να το πετύχετε αυτό, το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να δημιουργήσετε στοχευμένες διαφημίσεις που θα εστιάζουν σε συγκεκριμένα γκρουπ που είναι πιο πιθανό να ενδιαφέρονται για το προϊόν σας. Αν από την άλλη θέλετε να προσεγγίσετε μια εταιρία για να δείτε αν ενδιαφέρεται για το προϊόν σας, στοχεύστε το βασικό προσωπικό τους που μπορεί να ασχολείται με σχετικά θέματα, στα social media.

3. Όταν λαμβάνουμε ένα δώρο, μια φιλοφρόνηση, λίγο προσοχή πάντα νοιώθουμε την ανάγκη για ανταπόδοση. Για αυτόν ακριβώς τον λόγο οι πωλητές αυτοκινήτων σας δίνουν στυλό πριν ακόμα προσπαθήσουν να σας πείσουν για την αγορά ενός αυτοκινήτου. Δημιουργήστε αυτό το συναίσθημα στο κοινό σας για να έχετε μεγαλύτερες πιθανότητες ανταπόκρισης.

4. Η ομοιότητα πάντα δημιουργεί σύνδεση, φροντίστε λοιπόν η εταιρία σας να μοιράζεται τις ίδιες αξίες και ιδέες με το βασικό κοινό της.

5. Κάτι πολύ βασικό που πρέπει να γνωρίζετε είναι το ότι οι άνθρωποι επικοινωνούν και έρχονται κοντά με άλλους ανθρώπους και όχι εταιρίες. Πρέπει λοιπόν να προσπαθείτε πάντα η εικόνα της σελίδας σας στο Facebook να έχει ανθρώπινα στοιχεία. Χρησιμοποιήστε πρόσωπα τα οποία θα βρίσκονται κοντά στον μέσο όρο ηλικίας, φύλου και εθνικότητας του κοινού σας.

6. Έχουμε μεγαλώσει με την ιδέα του ότι όσο περισσότερες επιλογές έχουμε τόσο καλύτερο είναι για εμάς. Αυτή η αντίληψη όσο και αν μας φαίνεται θεωρητικά σωστή, έχει αποδειχθεί επιστημονικά λανθασμένη. Δώστε στο κοινό σας λιγότερες αλλά βασικές επιλογές. Για ακόμα καλύτερα αποτελέσματα δώστε τους μια επιλογή η οποία θα είναι λίγο χειρότερη από αυτή που θέλετε να επιλέξουν, με αυτό τον τρόπο θα τους καθοδηγήσετε στην κατεύθυνση που θέλετε.

7. Ένας ακόμη λόγος που ωθεί τους ανθρώπους να μοιράζονται περιεχόμενο στο διαδίκτυο είναι το ότι θέλουν να δημιουργήσουν μια θετική εικόνα για τον εαυτό τους. Για αυτό τον λόγο είναι πολύ σημαντικό να δημοσιεύεται περιεχόμενο που θα κάνει τους ανθρώπους να νοιώθουν ποθητοί, εμφανίσιμοι, φιλικοί, ενημερωμένοι, μορφωμένοι και πολλά άλλα. Ακολουθήστε αυτή τη στρατηγική ανελλιπώς και θα αυξήσετε τις πιθανότητες το περιεχόμενό σας να προσεγγίζει μεγαλύτερο εύρος ατόμων.