SEO τάσεις για το 2022

Το 2022, η επένδυση στην βελτιστοποίηση στις μηχανές αναζήτησης και κυρίως στη Google (SEO – Search Engine Optimization) για την εταιρεία σας είναι ζωτικής σημασίας για την εγγύηση της καλής απόδοσης και της συνολικής επιτυχίας. Περισσότερο από ανάγκη, είναι προτεραιότητα. Μας επιτρέπει να βελτιστοποιούμε την προβολή της ιστοσελίδας μας στις μηχανές αναζήτησης, διευκολύνοντας τους καταναλωτές και το δυνητικό κοινό να μας βρίσκουν. Στο άρθρο αυτό σας ενημερώνουμε για τις σημαντικότερες τάσεις για το SEO το 2002, ώστε να καταλάβετε γιατί πρέπει να αρχίσετε να επενδύετε περισσότερο χρόνο και χρήμα στο SEO για την εταιρεία σας.

SEO τάσεις για το 2022

Το AI θα έχει μεγαλύτερο αντίκτυπο στο SEO

Η τεχνητή νοημοσύνη (AI) αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι αλληλεπιδρούν στο διαδικτυακό. Χάρη σε αυτόν τον έξυπνο αλγόριθμο που όλοι γνωρίζουμε, μας δείχνει τα πράγματα που μας αρέσουν περισσότερο και διευκολύνει τις αναζητήσεις μας στο δίκτυο. Τώρα, οι μηχανές αναζήτησης συνήθως δεν μοιράζονται τις τεχνολογίες και τις προόδους τους, αλλά πιστεύεται ότι θα βελτιώσει την εμπειρία του χρήστη κατά την αναζήτησή τους. Θα μπορούσαν να συμπεριληφθούν παράγοντες που κυμαίνονται από την αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων σε χρόνο στη σελίδα. Για να το κάνετε αυτό, πρέπει να αιχμαλωτίσετε και να προσελκύσετε τους αναγνώστες με χρήσιμο και καλά οργανωμένο περιεχόμενο. Επιτρέπει επίσης στους χρήστες σας να σας βρίσκουν πιο εύκολα, σε οποιαδήποτε πλατφόρμα.

Οι φωνητικές αναζητήσεις θα αυξηθούν

Χάρη σε καινοτομίες όπως το Google Assistant, το Siri της Apple και το Alexa της Amazon, η τεχνολογία φωνητικής αναζήτησης έχει προχωρήσει πολύ. Καθώς η τεχνολογία έχει βελτιωθεί, έχει γίνει επίσης πιο δημοφιλής. Το ποσοστό των νοικοκυριών που διαθέτουν έξυπνο ηχείο έως το 2022 εκτιμάται ότι θα είναι 55%.
Για να βελτιώσετε το SEO σας σε αυτόν τον συγκεκριμένο τομέα αναζήτησης, θα πρέπει να εστιάσετε σε λέξεις-κλειδιά και μεγαλύτερες φράσεις (long tail keywords), οι φωνητικές αναζητήσεις τείνουν να λειτουργούν καλύτερα με μεγαλύτερες φράσεις φυσικά. Όταν οι άνθρωποι πληκτρολογούν, τείνουν να κάνουν συντομογραφία (generic keywords). Όλα αυτά για να βοηθήσουν τους βοηθούς αναζήτησης να σας βρουν στον ιστό.

Accessibility

Υπολογίζεται ότι σχεδόν το 73% των χρηστών του Διαδικτύου θα έχουν πρόσβαση στο Διαδίκτυο μόνο μέσω φορητών συσκευών έως το 2025. Γι’ αυτό πρέπει να ενισχύσετε τις κινητές πλατφόρμες των εργαλείων σας, καθώς αυτό είναι το μέλλον και η μεγαλύτερη επισκεψιμότητα των χρηστών θα γίνεται μέσω αυτού του καναλιού. Στενή σχέση με τη βελτιστοποίηση φωνητικής αναζήτησης. Η κατασκευή ιστοσελίδας είναι πλέον υπερβολικά σημαντικά. Θα πρέπει να πληροί όλες τις προδιάγραφες της Google, όπως τα Core Web Vitals με το τελευταίο update της Google, θα πρέπει να είναι φιλική προς τα κινητά και η ταχύτητα παίζει σημαντικό ρόλο.

Μια καλή στρατηγική SEO πρέπει να περιλαμβάνει βίντεο

Η προσθήκη / παραγωγή βίντεο στις στρατηγικές SEO είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για την βελτιστοποίηση στις μηχανές αναζήτησης. Μόνο το YouTube έχει πάνω από ένα δισεκατομμύριο χρήστες. Επομένως, εάν δεν δημιουργείτε περιεχόμενο βίντεο, ήρθε η ώρα να ξεκινήσετε. Για να έχετε ένα καλό SEO χρησιμοποιώντας το βίντεο ως σύμμαχο, πρέπει να βελτιστοποιήσετε το όνομα και την περιγραφή του καναλιού, παρέχοντας πάντα τις πληροφορίες και τις σωστές περιγραφές στο κανάλι σας. Και φυσικά, οι λέξεις-κλειδιά είναι κρίσιμες, ώστε η στρατηγική SEO σας να έχει το μεγαλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Σημαντικό είναι η ενσωμάτωση των videos στην ιστοσελίδας σας ώστε να έχετε rich media και να αυξήσετε το engagement των χρηστών αλλά και τον χρόνο παραμονής τους στην ιστοσελίδα.

Τα Semantically related keywords θα έχουν πλέον μεγαλύτερη βαρύτητα

Οι επαγγελματίες SEO συνήθιζαν να επικεντρώνονται στις κύριες λέξεις-κλειδιά ως τη μόνη επιλογή. Τώρα, γνωρίζουμε ότι οι δευτερεύουσες λέξεις-κλειδιά είναι εξίσου σημαντικές. Η Google δεν κοιτάζει πλέον μόνο την κύρια λέξη, ούτε την κάθε πρόταση ξεχωριστά. Προσπαθεί να καταλάβει το περιεχόμενο, να προσπαθήσεις να καταλάβει αν υπάρχουν όλες οι πληροφορίες που θέλουν οι επισκέπτες και πόσο αυτό το άρθρο καλύπτει τις ανάγκες αυτές.

Το περιεχόμενο που πληροί την αρχή EAT της Google θα κατατάσσεται υψηλότερα:

Η Google δηλώνει για άλλη μια φορά ότι η ποιότητα του περιεχομένου είναι απαραίτητη για την επιτυχία στην κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης. Αυτοί οι παράγοντες βοηθούν να καθοριστεί εάν μια ιστοσελίδα έχει χρήσιμο & ποιοτικό περιεχόμενο.

Υπάρχουν μερικοί τρόποι για να εξασφαλίσετε ποιοτικό περιεχόμενο (content marketing). Αρχικά, δημιουργήστε ένα προφίλ του ιδανικού πελάτη σας, το οποίο θα σας επιτρέψει να κατανοήσετε τον τύπο περιεχομένου που εκτιμούν οι πελάτες σας. Δεύτερον, πραγματοποιήστε έρευνα με πρόθεση αναζήτησης για να σας βοηθήσουμε να χαρτογραφήσετε το ταξίδι του καταναλωτή. Τρίτον, χρησιμοποιήστε αυτές τις πληροφορίες για να δημιουργήσετε περιεχόμενο που συμμορφώνεται με τη μορφή που προτιμούν οι χρήστες σας.