Το influencer marketing είναι ένας από τους πιο δημοφιλείς τρόπους διαφήμισης. Το 94% τον ατόμων που το έχουν χρησιμοποιήσει πιστεύουν ότι είναι η πιο αποτελεσματική στρατηγική. Η διασημότητά του οφείλεται στο γεγονός ότι οι επιχειρήσεις πλέον πρέπει να εξελίσσονται συνεχώς για να ξεχωρίζουν και να αποφεύγουν την ομοιομορφία με το πλήθος.

Influencer House

Ο ιδρυτής των Market Domination Media, ενός online marketing agency, δημιούργησε ένα δεύτερο marketing agency το οποίο εστιάζει στο influencer marketing. Ο Jonathan θεωρεί ότι ο συγκεκριμένος τρόπος διαφήμισης είναι η καλύτερη ευκαιρία για μεγάλες επιχειρήσεις που θέλουν να διαφημιστούν και να πραγματοποιούν διαδικτυακές συναλλαγές. Ο Long έχει ένα νέο project το οποίο το έχει ονομάσει ‘’Influencer House‘’. Είναι σχεδιασμένο για να βοηθάει μεγάλες επιχειρήσεις να φτάνουν απευθείας στις ευκαιρίες που τους προσφέρονται από τα social media. ‘’Το σπίτι βρίσκεται πάνω στο νερό στη Νότια Φλόριντα και θα δίνει την δυνατότητα στους influencers, να μένουν δωρεάν και να έχουν πρόσβαση σε μια μεγάλη ποικιλία περιεχομένου. Η τοποθεσία και το περιβάλλον δίνουν την δυνατότητα στους influencers να φτιάχνουν δημιουργικό περιεχόμενο’’ εξηγεί ο Long.

Το project θα χρηματοδοτηθεί μέσω χορηγιών. Ο Jonathan Long, ιδρυτής των Market Domination Media επισημαίνει:  ‘’Προσφέρουμε στα μεγάλα brands την ευκαιρία να εξασφαλίσουν έναν ιδιαίτερο χώρο μέσα στο σπίτι, τον οποίο θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν από μία εβδομάδα έως αρκετούς μήνες. Η προβολή μέσα από τους influencer marketers που θα κερδίσουν τα brands δεν μπορεί να συγκριθεί με κανένα παραδοσιακό τρόπο διαφήμισης αυτή τη στιγμή’’. Αυτή η επανάσταση στο influencer marketing έχει την δυνατότητα να δώσει εξαιρετική αξία σε μεγάλες εταιρίες – brands.

Διαβάστε παρακάτω 4 λόγους που ένα influencer house σαν αυτό έχει πολλές προοπτικές.

  1. Οι καταναλωτές παθαίνουν ανοσία στις παραδοσιακές μεθόδους διαφήμισης. Το 47% των καταναλωτών του διαδικτύου μεταξύ 18-24 χρόνων, σύμφωνα με δημογραφικά στοιχεία χρησιμοποιούν ad blockers. Αυτό αποτελεί ακόμη ένα λόγο να ασχοληθούν με το influencer marketing. Οι συσκευές που χρησιμοποιούμε για να αλληλοεπιδράσουμε με το περιεχόμενο online είναι ένας επιπλέον λόγος. Είμαστε προσκολλημένοι στα κινητά τηλέφωνά από τη στιγμή που ξυπνάμε μέχρι τη στιγμή που πάμε για ύπνο. Ένα μεγάλο ποσοστό του χρόνου μας μέσα στην ημέρα, το περνάμε στα social media. Το influencer marketing επιτρέπει σε μια εταιρία – brand να πετύχει τον σκοπό της μπροστά σε ένα <<αιχμάλωτο>> ακροατήριο όπου έχει συνεχώς στραμμένη την προσοχή του’’
  2. Οι στρατηγικές του influencer marketing καθίστανται παρωχημένες. Όταν το influencer marketing ήταν καινούριο, μια εταιρία μπορούσε να πληρώσει ένα influencer να βγάλει μια φωτογραφία με το προϊόν της και να δημιουργήσει ένα post που θα παρότρυνε το κοινό να πατήσει σε ένα link ή να ακολουθήσουν τον λογαριασμό της εταιρίας στα social media. Το ποσοστό ανταπόκρισης από το κοινό και οι πωλήσεις ήταν αρκετά υψηλά στην αρχή. Αν κοιτάξουμε το παρακάτω post της Kylie Jenner τον Νοέμβριο του 2016 θα παρατηρήσουμε ότι είχε 2.7 εκατομμύρια likes και το προφίλ της εταιρίας που διαφήμιζε έφτασε  τους 8 εκατομμύρια followers. Το συγκεκριμένο post είναι ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα των επιτυχημένων influencer marketing καμπανιών. Ο Long τονίζει ότι ‘’Οι καμπάνιες πρέπει να είναι δημιουργικές και όσο το δυνατόν περισσότερο οργανικές. Οι μέρες που ένας influencer διαφήμιζε ένα προϊόν απλώς κρατώντας το έχουν χαθεί.’’
  3. Το σύστημα των social media προσφέρει συνεχή έκθεση.
    Τα social media δεν σταματούν ποτέ να λειτουργούν. Είναι πλατφόρμες που επιτρέπουν στα brands να αλληλοεπιδρούν με το κοινό τους 24/7.
    Με το 1/3 του παγκόσμιου πληθυσμού να χρησιμοποιεί τα Social Media σε καθημερινή βάση, έχει νόημα και ουσία τα brands να προσπαθούν να προσεγγίσουν το κοινό με δημιουργικούς τρόπους.
  4. Η επιρροή που ασκούν οι influencers στο κοινό τους δεν μπορεί να αντικατασταθεί με οποιαδήποτε άλλο τρόπο διαφήμισης.
    Οι influencers έχουν ένα μεγάλο κύκλο από ακολούθους στα social media και για αυτό τον λόγο οι επιχειρήσεις – brands τους προτιμούν. Αν καταφέρουν τα brands να έχουν αρκετούς Influencers για να προβάλλουν τα προϊόντα τους, θα ωφεληθούν από  την τεράστια προβολή που θα τους προσφέρουν οι Influencers. Αυτός ο τρόπος προβολής είναι αρκετά δύσκολος να αντικατασταθεί με οποιαδήποτε άλλη μέθοδο διαφήμισης.

‘’Αν για παράδειγμα ένα brand μπορέσει και συγκεντρώσει 5 Influencers με εκατοντάδες χιλιάδες followers στο Instagram ή στα Social Media και πραγματοποιήσουν ταυτόχρονα ένα τουλάχιστον post ή story, η απήχηση θα είναι τεράστια. Δεν υπάρχει καμία άλλη marketing καμπάνια που να μπορεί να φτάσει σε αυτά τα ποσοστά απήχησης. Έχουμε ένα πραγματικά δυνατό τρόπο προβολής!’’

Με λίγα λόγια το influencer marketing είναι μια αποδεδειγμένη στρατηγική που φέρει απτά και μετρήσιμα αποτελέσματα. Με δημιουργικούς και πρωτότυπους τρόπους, όπως το influencer house, τα brands θα συνεχίσουν να επενδύουν αρκετά μεγάλο μέρος του διαφημιστικού τους budget στον συγκεκριμένο τρόπο προβολής.