Η επιστημονική προσέγγιση για να διαλέξετε τους σωστούς influencers και να πείθετε το κοινό σας

Για δεκαετίες οι ερευνητές μελετούν τους παράγοντες που εξαναγκάζουν τους ανθρώπους να μην ακούν συγκεκριμένους ομιλητές αλλά να ενεργούν στις ιδέες τους. Στον επιχειρηματικό κόσμο όταν μιλάμε για μετατροπές μιλάμε για το κοινό – τους fans και τους followers οι οποίοι έχουν πειστεί ότι ένα συγκεκριμένο brand ή προϊόν μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες τους με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Τι κάνει λοιπόν τους ανθρώπους να ακολουθήσουν ένα συγκεκριμένο influencer και όχι κάποιον άλλο;

Καταλαβαίνοντας το γιατί οι άνθρωποι παρακολουθούν και ακολουθούν συγκεκριμένα κανάλια στο youtube και όχι κάποια άλλα, ή γιατί οι άνθρωποι κάνουν retweet και share κάποια post συγκεκριμένων χρηστών και όχι άλλων, μας βοηθά να κατανοήσουμε καλύτερα πως μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε αυτή την επιστήμη για να βελτιώσουμε τις marketing στρατηγικές μας. Η επιστήμη πίσω από το influencer marketing προορίζεται ακόμα για να βοηθήσει επιχειρηματίες και εμπόρους να δημιουργήσουν αποτελεσματικές στρατηγικές που είναι βασισμένες σε επιστημονικές αρχές του ήχου.

Υπάρχουν συγκεκριμένες θεωρίες στην επιρροή και στην πειθώ που αντιπροσωπεύουν με ακρίβεια την συμπεριφορά των χρηστών. Η κατανόηση αυτών των αρχών μπορεί να σας βοηθήσει στην επιλογή των σωστών influencers και στην καλύτερη πειθώ του κοινού σας.

Σε αυτό το άρθρο ερευνούμε κάποιες από αυτές τις θεωρίες και μαθαίνουμε τι τις κάνει τόσο αποτελεσματικές.

1. Η υπόθεση ενίσχυσης: η βεβαιότητα κάνει τους influencers περισσότερο πιστικούς

Σε αυτό το περιεχόμενο του influencer marketing η υπόθεση μας λέει ότι όσο περισσότερο εστιασμένοι είναι οι influencers στο θέμα τους τόσο πιο αξιόπιστο θα είναι και τόσο μεγαλύτερη επιρροή θα ασκούν. Με άλλα λόγια αν ένας influencer είναι εξιδεικευμένος στο θέμα του, τόσο πιο πιθανό είναι να έχει μεγαλύτερη επιρροή στο κοινό του.

Συμβουλές

• Πρέπει πρώτα να καταλάβετε το κοινό που πρέπει να στοχεύσετε προτού προσεγγίσετε το σωστό κοινό.
• Πρέπει να πραγματοποιήσετε κάποια έρευνα στο προφίλ των influencers με τους οποίους θα συνεργάζεστε. Αυτό θα σας βοηθήσει να κατανοήσετε καλύτερα τις σχέσεις που έχουν με τους followers τους.
• Πρέπει να αποφύγετε influencers που έχουν την τάση να είναι αμφιλεγόμενοι γιατί η αντίσταση που αντιμετωπίζουν θα είναι αντιπαραγωγική στην εκστρατεία marketing.

Εφαρμογή
Όταν διαλέγεις έναν Influencer πρέπει να βρεις κάποιον που:
1. Μπορεί να βάλει το κοινό στο παρασκήνιο κερδίζοντας την εμπιστοσύνη του.
2. Έχει ένα βασικό σύνολο αξιών και στάσεων που είναι ευθυγραμμισμένες με αυτές της επιχείρησής σας και της ομάδας δημογραφικών στόχων.
3. Εμπνέει εμπιστοσύνη μεταξύ των οπαδών του.

Σημαντικά ποσοστά και στατιστικά στοιχεία
Το 81% των ομάδων που χρησιμοποιούν influencer marketing καμπάνιες αναφέρουν ότι η αλληλεπίδραση των Influencers είναι υψηλά αποδοτική.

2. Η θεωρία της μετατροπής: Οι φωνητικές μειονότητες έχουν μεγάλη επιρροή σε ομάδες

Όταν έχουμε να κάνουμε με groups, η μειοψηφία στην ομάδα μπορεί να έχει μεγάλη επιρροή τρέποντας την πλειοψηφία προς τον σκοπό-στόχο τους. Αυτό συμβαίνει συχνά γιατί η πλειοψηφία στην ομάδα μπορεί να μην έχει προλάβει να δημιουργήσει δυνατές πεποιθήσεις ή γνώμες. Η πλειοψηφία μπορεί απλά να ακολουθεί τα πιστεύω των υπολοίπων γιατί δεν υπάρχει καλύτερη εναλλακτική ή πολύ απλά γιατί είναι το μονοπάτι με την μικρότερη αντίσταση.

Επιπλέον η σιωπηρή πλειοψηφία μπορεί να απογοητευτεί από την διαδικασία, τον σκοπό ή την ηγεσία της ομάδας και μπορεί να αναζητήσει μια αξιόλογη εναλλακτική λύση.

Συμβουλές

• Ιδέες ή συμπεριφορές οι οποίες δεν είναι παγκοσμίως διαδεδομένες έχουν ακόμη την ευκαιρία να αποκτήσουν ένα πιστό κοινό αν εκτελεστούν και προωθηθούν με τον σωστό τρόπο
• Πρέπει να δημιουργήσετε σχέσεις με διάρκεια με τους influencers σας προκειμένου να καταφέρετε να προσδώσετε αυθεντικότητα στο μήνυμα και στην εκστρατεία
Εφαρμογή

Αν έχετε κάποια ιδέα η οποία δεν έχει γίνει αποδεκτή παγκοσμίως, αναζητήστε influencers οι οποίοι είναι επίμονοι, με αυτοπεποίθηση , αμερόληπτοι και λογικοί και τότε ίσως είστε σε θέση να επηρεάσετε την κοινή γνώμη με τις ιδέες σας.

3. Προσφέρετε ένα κίνητρο για να επηρεάσετε τις βραχυπρόθεσμες σκέψεις

Η διαδικασία αυτή περιλαμβάνει την προσφορά ενός φαινομενικά άσχετου ερεθίσματος για να επηρεάσει τις βραχυπρόθεσμες σκέψεις και ενέργειες. Επιπλέον με αυτό τον τρόπο το κοινό αναγνωρίζει ευκολότερα και ταχύτερα αυτό που θέλετε να αποκομίσει από ένα μήνυμα.

Ουσιαστικά με αυτό τον τρόπο έρχονται παλιές σκέψεις ή ιδέες στην επιφάνεια. Έτσι εισάγονται νέα πράγματα στο υποσυνείδητο ενός ατόμου καθιστώντας τις αρχικές ιδέες πιο προσιτές και πιο πιθανό να γίνουν αποδεκτές.

Παραδείγματα

1. Όταν μια ιδέα επαναλαμβάνεται αρκετές φορές είναι αρκετό για να επηρεάσει μια μελλοντική σκέψη.
2. Όταν μια σχετική σκέψη ή ιδέα προκαλεί μια συγκεκριμένη απάντηση, για παράδειγμα, το ‘’βούτυρο’’ μπορεί να προκαλέσει σκέψεις για το ψωμί.
3. Όταν ένα νέο ερέθισμα ταιριάζει με ένα ερέθισμα στην μνήμη, ενεργοποιεί αποθηκευμένες αποκρίσεις στο παλιό ερέθισμα.
4. Όταν συνδέονται σχετικές ιδέες, ειδικά μεμονωμένα ζεύγη λέξεων συσχέτισης, για παράδειγμα, ένα αεροπλάνο προετοιμάζει τη σκέψη της ταχύτητας.
5. Όταν οι άνθρωποι που γνωρίζουν ότι έχουν αρχίσει να αισθάνονται ότι είναι προκατειλημμένοι κάνουν την διαφορά επιλέγοντας την αντίθετη ιδέα.
6. Όταν μια εικόνα ή λέξη αναβοσβήνει και συνεπώς δεν αναγνωρίζεται συνειδητά.

Συμβουλές

• Η στρατηγική χρήση των ασυνείδητων ιδεών, πραγμάτων ή συμπεριφορών τείνει να επηρεάζει τους ανθρώπους να υιοθετήσουν την ιδέα ή το αίτημα
• Χρησιμοποιήστε τα δυνατά σημεία κάθε πλατφόρμας marketing για να δημιουργήσετε κατάλληλα μηνύματα για να επηρεάσετε το κοινό.
Εφαρμογή
• Για παράδειγμα, αν θέλετε να προωθήσετε ένα συγκεκριμένο smartwatch, ζητήστε από τον influencer σας απλά να το φορέσει κατά την διάρκεια ενός βίντεο στο youtube χωρίς απαραίτητα να αναφέρει ή να μιλήσει για το προϊόν.
• Εναλλακτικά, ο Influencer μπορεί να αναφέρει το ρολόι όταν θα γράφει περιεχόμενο για το blog του
• Η αρίθμηση μπορεί να είναι χρήσιμη για την δημιουργία μιας ‘’παράδοξης παρέμβασης’’ (αντίστροφη ψυχολογική επίδραση) με τη διαμόρφωση ενός μηνύματος για να προκαλέσει αντίσταση στο μήνυμα και έτσι να προκαλέσει αλλαγή συμπεριφοράς
Σημαντικά ποσοστά και στατιστικά στοιχεία
Το 83% των καταναλωτών εμπιστεύονται συστάσεις και το 66% εμπιστεύεται τις απόψεις των καταναλωτών που δημοσιεύονται στο διαδίκτυο.

4. Ο κανόνας της αμοιβαιότητας: Οι άνθρωποι αισθάνονται υποχρεωμένοι να ανταποδώσουν μια καλή πράξη

Οι άνθρωποι έχουν την τάση να νοιώθουν υποχρεωμένοι να ανταποδώσουν μια χάρη. Αυτός που κάνει την χάρη έχει συνήθως την δυνατότητα να:

• Ζητήσει κάτι σε αντάλλαγμα χωρίς να περιμένει από τον παραλήπτη να ανταποδώσει
• Να ζητήσει παραπάνω απ’ όσα έδωσε

Για παράδειγμα: Αν προσφέρετε ως δώρο ένα μικρό και φτηνό μπιχλιμπίδι ή χρήσιμες πληροφορίες, μπορείτε εύκολα να ζητήσετε και να αποκτήσετε κοινό για να εγγραφείτε σε ένα συγκεκριμένο ιστότοπο.

Συμβουλές

Εάν προσφέρετε τον χρόνο, τα χρήματά σας, ή τις πληροφορίες σας με έναν τρόπο που είναι χρήσιμος για το κοινό σας, τότε πιθανότατα θα αισθάνονται υποχρεωμένοι να ταυτιστούν με τον στόχο σας επιστρέφοντας σας την χάρη.
Εφαρμογή

Χρησιμοποιήστε το κοινωνικό κόστος με τους influencers και το κοινό. Για παράδειγμα, αν δίνετε δώρα στους influencers και στο το ακροατήριό σας, θα είναι ευκολότερο για το κοινό να αισθάνεται υποχρεωμένο να σας ανταποδώσει τη χάρη με τη σειρά του. Επιπλέον, ο influencer θα αισθάνεται υποχρεωμένος να σας υποστηρίξει περισσότερο.

Ωστόσο, πρέπει να μετρήσετε το κοινωνικό κόστος. Διαφορετικά, μπορεί να προκαλέσετε συναισθήματα χειραγώγησης τα οποία τείνουν να είναι αντιπαραγωγικά.

Παραδείγματα κοινωνικού κόστους περιλαμβάνουν:
1. Περιεχόμενο
2. Αναγνώριση επωνυμίας ή συνεργασίας
3. Δείγματα προϊόντων
4. Μοναδικές εμπειρίες, όπως ανταμοιβές ή πληρωμένα ταξίδια
5. Λαχεία και δώρα
Αξιοσημείωτοι αριθμοί και στατιστικά στοιχεία
Τα giveaways έχουν μεγαλύτερη αξία μέσα από οποιαδήποτε άλλη μορφή κοινωνικού κόστους

5. Η αρχή της σπανιότητας: Οι άνθρωποι επιθυμούν περισσότερα από αυτά που νομίζουν ότι δεν μπορούν να έχουν

Όταν οι άνθρωποι αισθάνονται ότι στερούνται κάτι που είναι σπάνιο, το επιθυμούν περισσότερο. Επιπλέον, εάν αναμένεται ότι κάποιος άλλος θα επωφεληθεί σε μεγάλο βαθμό από το σπάνιο στοιχείο, η επιθυμία για το σπάνιο στοιχείο ενισχύεται.
Για παράδειγμα, μια προσφορά για μια υπηρεσία που πρόκειται να λήξει σε 24 ώρες (έλλειψη χρόνου – δημιουργεί μια αίσθηση επείγουσας ανάγκης).

Συμβουλές
Μπορείτε να δημιουργήσετε μεγάλη επιθυμία για ένα προϊόν ή μια υπηρεσία καθιστώντας τα σπάνια. Στην ουσία, να «πουλήσετε» τον πόνο της έλλειψης.

Εφαρμογή
Μπορείτε να κάνετε το προϊόν σας πολύτιμο με την προσφορά περιορισμένων ποσοτήτων ή την πώληση σε μειωμένη τιμή για περιορισμένο χρονικό διάστημα.
Ελέγξτε προσεκτικά και παρακολουθήστε το περιεχόμενο, το προϊόν και την αλληλεπίδραση με το κοινό για να μετρήσετε την επιθυμία για τα προϊόντα σας

6. Το φαινόμενο Sleeper: Τα μηνύματα με χαμηλή πειστικότητα τείνουν να κερδίσουν την πειστικότητα με την πάροδο του χρόνου

Τα πειστικά μηνύματα τείνουν να χάνουν τον αντίκτυπό τους με την πάροδο του χρόνου. Ωστόσο, υπό ορισμένες προϋποθέσεις, το sleeper effect προβλέπει ότι τα μηνύματα που έχουν χαμηλό πειστικό πρίσμα (επειδή προέρχονται από μια πηγή χαμηλής αξιοπιστίας) τείνουν να αυξάνονται με την πάροδο του χρόνου, ειδικά όταν ο αγγελιοφόρος χαμηλής αξιοπιστίας διαχωρίζεται από το μήνυμα.

Συμβουλές

Αν φτιάξετε το μήνυμά σας αρκετά ισχυρό για να αντικαταστήσετε την επιρροή του influencer ή του αγγελιοφόρου, εγκαίρως, η πηγή του μηνύματος θα ξεχαστεί, αλλά το μήνυμα θα παραμείνει.

Εφαρμογή

Ακόμα κι αν έχετε έναν αμερόληπτο αγγελιοφόρο ή έναν influencer, αν το μήνυμα είναι αρκετά ισχυρό, θα έχει ακόμα ισχυρότερο αντίκτυπο.

Αξιοσημείωτοι αριθμοί και στατιστικά στοιχεία

Όταν οι νέοι ρωτήθηκαν αν η υποστήριξη ενός διάσημου για ένα προϊόν θα τους έκανε να το αγοράσουν, το 18% δήλωσε ΝΑΙ, το 25% δήλωσε ΟΧΙ και το 57% δήλωσε ΙΣΩΣ.

7. Κοινωνική επιρροή: Οι παράγοντες επηρεάζουν την αλλαγή συμπεριφοράς στο κοινό

Η κοινωνική επιρροή είναι η αλλαγή της συμπεριφοράς που μπορεί να προκαλέσει ένας influencer με βάση την αντίληψη της σχέσης μεταξύ κοινού και επιρροής.

Το Trifecta της κοινωνικής επιρροής περιλαμβάνει:

1. Συμμόρφωση: Όταν κάποιος κάνει κάτι που του ζητείται να κάνει από άλλο άτομο, ειδικά όταν κοινωνικές ανταμοιβές ή πιθανές κυρώσεις κλονίζονται για άμεση αποδοχή ή συναίνεση.
2. Συμμόρφωση: Τροποποίηση της συμπεριφοράς σας ώστε να αντικατοπτρίζει αυτή των άλλων σε μια ομάδα.
3. Υπακοή: Να κάνετε μια εργασία που σας ζητήθηκε από έναν αρχηγό χωρίς αντίσταση. Είναι διαφορετικό από τη συμμόρφωση, διότι με την υπακοή υπάρχει η αντίληψη ότι δεν έχετε άλλη επιλογή από το να ενεργείτε όπως σας λένε.

Συμβουλές

• Έχουμε την τάση να ακούμε τα άτομα που εμπιστευόμαστε και να επηρεαζόμαστε από αυτό που κάνουν οι συνομήλικοί μας.
• Αν επιλέγετε άτομα με απήχηση και ‘’εξουσία’’ ως influencers (π.χ. άτομα με εξουσία ή άτομα που έχουν κερδίσει εμπιστοσύνη και εξουσία με την πάροδο του χρόνου), θα έχετε μεγαλύτερο θετικό αντίκτυπο στις καμπάνιες μάρκετινγκ

Εφαρμογή

• Συμπεριλάβετε τους καθημερινούς καταναλωτές ως influencers, ώστε να έχετε μεγαλύτερο αντίκτυπο στους συνομηλίκους, αντί να βασίζεστε στην ικανότητά σας να επηρεάζετε άλλους
• Απλά επισημάνετε ότι αρκετοί άλλοι άνθρωποι έχουν συμμορφωθεί με το αίτημά σας ή δηλώνουν την πιο επιθυμητή συμπεριφορά
• Ζητήστε από τους υποστηρικτές σας να επικυρώσουν τα διαπιστευτήρια ή την εξουσιοδότησή σας, με το να μιλήσετε ανοιχτά σχετικά με αυτό.

Αξιοσημείωτοι αριθμοί και στατιστικά στοιχεία
Το μάρκετινγκ που είναι εμπνευσμένο από τον λόγο του στόματος δημιουργεί 2 φορές περισσότερες πωλήσεις από τις αμοιβές που δίνονται για τις απλές διαφημίσεις, και οι πελάτες αυτοί έχουν 37% περισσότερες πιθανότητες να παραμείνουν πιστοί πελάτες.

8. Προσέγγιση αλλαγής στάσης Yale: Η ομιλία με επιρροή έχει ορισμένα χαρακτηριστικά

Ένα ερευνητικό έργο που πραγματοποιήθηκε από το Πανεπιστήμιο Yale διαπίστωσε ότι τα πειστικά άτομα και οι influencers είχαν κοινά χαρακτηριστικά:

• Είναι πιο χαρισματικοί και θετικοί στις προοπτικές τους
• Είναι ενθουσιώδεις και ειλικρινείς για τον σκοπό που υποστηρίζουν
• Παρουσιάζουν τακτικά απόψεις που έρχονται σε αντίθεση με αυτά που πιστεύουν

Η μελέτη του Yale σημείωσε επίσης και άλλα σημαντικά χαρακτηριστικά των ομιλητών που βρέθηκαν και στους influencers:

• Όταν έχετε δύο ομιλητές που στέλνουν ένα μήνυμα, ο πρώτος ομιλητής έχει μεγαλύτερο αντίκτυπο (πρωταρχικό αποτέλεσμα)
• Αν έχετε περισσότερους από ένα ομιλητές που στέλνουν ένα μήνυμα με καθυστέρηση μεταξύ τους, ο τελευταίος ομιλητής έχει το μεγαλύτερο αντίκτυπο (αποτέλεσμα πρόσφατης)
• Ο influencer θα πρέπει να χρησιμοποιεί περισπασμούς όταν παρουσιάζει επιχειρήματα σε ένα ακροατήριο

Συμβουλές

Η πηγή του μηνύματος, η φύση του μηνύματος και η φύση του κοινού πρέπει να εξεταστούν προσεκτικά στην εκστρατεία μάρκετινγκ επιρροής.

Εφαρμογή

Χρησιμοποιήστε αυτήν την έρευνα για να ενημερώσετε για το μήνυμα που οι influencers σας προβάλουν.

Αξιοσημείωτοι αριθμοί και στατιστικά στοιχεία

Όταν ερωτήθηκαν σχετικά με αξιόπιστες πηγές πληροφοριών σχετικά με τις τάσεις ένδυσης, το 33% δήλωσε τα πολυκαταστήματα και τους ανεξάρτητους λιανοπωλητές, το 26% δήλωσε τις διαφημίσεις, το 19% δήλωσε τα αντρικά περιοδικά και το 11% τα τηλεοπτικά shows.

9. Τελικοί όροι: Ορισμένες λέξεις έχουν μεγαλύτερη δύναμη να επηρεάζουν τους ανθρώπους από τους άλλους

Ορισμένες λέξεις έχουν αποδειχθεί ότι διαθέτουν μεγάλη δύναμη, επιρροή και πειστικότητα. Για παράδειγμα, λέξεις όπως η αξία, η πρόοδος, η συμβολή, η ελευθερία, η εγγύηση, εμείς, ευτυχείς και ανήκουμε.

Συμβουλές

Όταν ασχολείστε με influencers στις καμπάνιες μάρκετινγκ, βεβαιωθείτε ότι θα έχετε συσχετισμό της μάρκα σας που θα αντηχεί με το κοινό.
Το κοινό δεν πρέπει να αισθάνεται σαν να επηρεάζεται. Διαφορετικά, οι λέξεις θα χάσουν τη δύναμή τους ή, ακόμη χειρότερα, θα προκαλέσουν αρνητική αντίδραση.
Χρησιμοποιήστε superlatives

Εφαρμογή

• Πραγματοποιήστε έναν έλεγχο της παλιάς δουλειάς των influencers σας, ώστε να μπορείτε να αναλύσετε την πορεία τους με λέξεις (και συγκεκριμένα με όρους), επειδή αυτό μπορεί να έχει τεράστιο αντίκτυπο σε ένα ακροατήριο
• Οι όροι ή οι λέξεις που χρησιμοποιούνται πρέπει να φέρουν ισχύ και πολιτισμικά ευαίσθητες έννοιες
• Το μήνυμα θα πρέπει να είναι ήρεμο αλλά ισχυρό
• Συνεργαστείτε με τους influencers σας ώστε να μπορείτε να δημιουργείτε μηνύματα που έχουν αντίκτυπο στο κοινό τους

Αξιοσημείωτοι αριθμοί και στατιστικά στοιχεία

Οι κορυφαίες 5 πιο πειστικές ή με επιρροή λέξεις που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε περιλαμβάνουν: Δωρεάν, Επειδή, Αμέσως, Εσείς, & Νέος.

10. Η Συνεργατική Αρχή: Οι αποτελεσματικοί ομιλητές διαμορφώνουν αυτά που λένε ότι είναι καλύτερα κατανοητά

Όταν οι influencers και το ακροατήριο αλληλεπιδρούν, μοιράζονται μια αρχή συνεργασίας. Στην ουσία, οι ομιλητές τείνουν να διαμορφώνουν αυτά που λένε έτσι ώστε αυτά που λένε να μπορούν να κατανοηθούν καλύτερα από τους ακροατές.

Αυτή η αλληλεπίδραση μεταξύ του ομιλητή και του ακροατή μπορεί να αναλυθεί χρησιμοποιώντας 4 χαρακτηρισμούς συνομιλιών, όπως:
Ποσότητα (Η πληροφορία δεν πρέπει να είναι ούτε πολύ μικρή ούτε πολύ μεγάλη)
Ποιότητα (Πληροφορία που είναι ακριβής και αληθινή)
Σχετικότητα (Πληροφορία που είναι σχετική με το θέμα)
Τρόπος (Πληροφορία που γίνεται εύκολα κατανοητή, μη λεκτική επικοινωνία)

Συμβουλές

Η διακοπή και η αναμόρφωση των πληροφοριών μπορεί να είναι ένα χρήσιμο εργαλείο για την πειθώ και την επιρροή.

Εφαρμογή

Ψάξτε διαφορετικούς τρόπους για να διακόψετε και να αναδιαμορφώσετε πληροφορίες προκειμένου να ενεργοποιήσετε μια κλήση αφύπνισης. Για παράδειγμα θέστε ένα προϊόν προς πώληση ως ισοδύναμο με 2 φλιτζάνια καφέ αντί για 4€

Συμπέρασμα

Μέσα από την επιστήμη πίσω από το influencer marketing, είμαστε σε θέση να:

• Αναλύσουμε τις σχέσεις μεταξύ κοινού και επιρροών
• Αναλύσουμε και κατανοήσουμε πώς τα ακροατήρια και οι influencers έρχονται σε συμφωνία μεταξύ τους σύμφωνα με τις ιδέες ή τα αιτήματα που αντηχούν, χωρίς να αισθάνονται ότι χειρίζονται από κάτι
• Φτάνουμε σε έναν επιστημονικό τρόπο επιλογής των influencers χρησιμοποιώντας μαθηματικούς τύπους και αλγορίθμους
• Αποκτούμε καλύτερη κατανόηση του τρόπου συγκέντρωσης των δικτύων ανεπιθύμητης αλληλογραφίας και πώς να αποφύγουμε τους spammer influencers.