Η εταιρική ταυτότητα του ιατρού είναι πλέον από τα βασικά πράγματα που θα πρέπει να έχει. Είναι ένα βασικό στοιχείο που τον διαφοροποιεί από τους υπόλοιπους συναδέλφους του και επιπλέον αποτελεί βασικό στοιχείο για να τον αναγνωρίζουν οι ασθενείς του.
Από τι αποτελείται το “πακέτο” της Εταιρικής Ταυτότητας;
1. Logo – Λογότυπο
2. Χρώματα
3. Ταμπέλα
4. Εταιρική κάρτα
5. Φάκελοι – Folders
6. Επιστολόχαρτα
7. Ενημερωτικά flyers – έντυπα
Μερικές επιπλέον πληροφορίες:
Λογότυπο
Χρώματα: Είναι ιδιαίτερα σημαντικό να μπορείτε να προσδιορίσετε την τελική εμφάνιση του λογότυπου της επιχείρησής σας. Δηλ. πως θα φαίνεται έγχρωμο και πως ασπρόμαυρο, όταν χρειαστεί να κάνετε μια καταχώρηση στις εφημερίδες.
Μέγεθος γραμμάτων και απόσταση μεταξύ τους: Δεν θα πρέπει να ξεχνάμε πως το λογότυπο είναι ο καθρέπτης της επιχείρησής μας και πως μια πυκνογραμμένη εμφάνιση απωθεί τον αναγνώστη και κατ’ επέκταση τον υποψήφιο πελάτη μας. Επιπλέον, το μέγεθος των γραμμάτων και η ανάλογη γραμματοσειρά (Tahoma, Arial κλπ) φανερώνουν το ύφος και το αντικείμενο των εργασιών μας και πρέπει να συμφωνηθούν εκ των προτέρων
Απεικόνιση: Είναι σημαντικό να προσδιορίσουμε το πώς αλλά και το που θα φαίνεται το λογότυπό μας σε σχέση με την επωνυμία της επιχείρησής μας. Πιο συγκεκριμένα: Αριστερά ή δεξιά του ονόματος; στο κέντρο ακριβώς κάτω από το όνομα; Και τι θα γίνει εάν πρέπει να εμφανίζεται και το slogan της επιχείρησης ταυτόχρονα;
Επιστολόχαρτα
Ο κύριος κορμός της επικοινωνίας μας, πρέπει να αποτελείται από δύο σελίδες Α4: την 1η σελίδα που στο επάνω μέρος θα φαίνεται η επωνυμία και το λογότυπο της επιχείρησης και στο κάτω η διεύθυνση, το τηλ./fax καθώς και τα internet site και το email (εάν βεβαίως υπάρχουν) και την 2η σελίδα που θ’ αναφέρεται μόνο το λογότυπο της επιχείρησής μας.
Τύπος Χαρτιού: Θα πρέπει να καταλήξουμε οπωσδήποτε στον τύπο ή στους τύπους χαρτιού που θα χρησιμοποιούμε (ανάλογα με τη περίσταση) στην επικοινωνία μας προς τα έξω, διότι δεν θα πρέπει να ξεχνάμε πως το χαρτί μας “μιλάει” στη κυριολεξία για το ποιοι είστε στο μυαλό των πελατών μας, των προμηθευτών μας κλπ.
Το χαρτί μας λοιπόν έχει δύο σημαντικά βάρη:
Το “ειδικό” βάρος που φανερώνει το ποιοι είμαστε, τον όγκο μας και την προσωπικότητά μας, και
Το πραγματικό βάρος που μεταφράζεται σε gr/cm2, και αντιπροσωπεύει τη σκληρότητα του χαρτιού, δηλ, πόσο εύκολα λυγίζει. Άρα τα επιστολόχαρτα με βάρος περ. 120 gr/cm2 διπλώνουν πιο εύκολα από το χαρτόνι που έχει 400 gr/cm2.
Φάκελοι
Πρέπει να αποφασίσουμε ποια θα τα μεγέθη των φακέλων ανάλογα με τη περίπτωση που θα τα χρησιμοποιούμε. Θα είναι λευκά ή άλλου χρώματος, μεγέθους Α4, με παράθυρο στο μπροστινό κάτω μέρος, ή θα κλείνει με αυτοκόλλητη ταινία;
Εταιρικές κάρτες (business cards)
Είναι η ‘ταυτότητά’ μας, συνεπώς θα πρέπει να προσέξουμε την επαγγελματική μας κάρτα να βγάζει αυτό που θέλουμε. Για να προχωρήσουμε στην κατασκευή της κάρτας θα πρέπει να έχουμε το logo, χρώματα και το ύφος που θέλουμε να βγάλουμε.