Λόγοι για τους οποίους θα πρέπει να επενδύσετε σε Google AdWords
Το Google Adwords είναι μια επένδυση που σίγουρα αξίζει τα χρήματά της! Πρόκειται για ένα εργαλείο της Google που προσφέρει στους χρήστες τη δυνατότητα να αυξήσουν την κίνηση στη σελίδα τους έναντι πληρωμής των διαφημίσεών τους ανά κλικ. Καθώς οι καμπάνιες στο Google AdWords έχουν κάποιο κόστος, η απόφαση για τη χρήση τους μπορεί να ενέχει κάποιο ρίσκο, όμως η αποτελεσματική χρήση των καμπανιών του Google AdWords, μπορεί να οδηγήσει τις επιχειρήσεις σε κερδοφορία.
Εδώ θα βρείτε 7 λόγους για τους οποίους μπορείτε να επενδύσετε στο Google AdWords:
1. Μικρή αρχική επένδυση με υψηλή απόδοση
Αυτός είναι ο κύριος λόγος για τον οποίο το Google AdWords είναι τόσο δημοφιλές. Το Google AdWords απαιτεί ελάχιστη αρχική επένδυση. Μετά τη δημιουργία λογαριασμού και την ενεργοποίηση των διαφημίσεων, η πληρωμή γίνεται μόνο μετά από κάθε κλικ. Ως εκ τούτου, με κάθε κλικ, ένα ορισμένο ποσό τιμολογείται και αν δε γίνει κάποιο κλικ, δε χρεώνεται κανένα ποσό.
Επίσης, αν ακολουθηθούν και κάποιοι άλλοι κανόνες, όπως χρήση σωστών λέξεων-κλειδιών, αποτελεσματικό bidding και γρήγορη φόρτωση της σελίδας στην οποία οδηγεί το κλικ της διαφήμισης (landing page), οι διαφημιστικές καμπάνιες μπορούν να οδηγήσουν σε αύξηση της κίνησης της ιστοσελίδας και πωλήσεις και ως εκ τούτου να επιφέρουν κέρδη στην εταιρεία.
2. Καθορισμός του προϋπολογισμού
Μπορείτε να ορίσετε τον προϋπολογισμό σας με το Google AdWords και να τον παρακολουθείτε, μειώνοντας έτσι τυχόν υπερβολικές δαπάνες. Ως εκ τούτου, μπορείτε να υποβάλετε προσφορά για οποιαδήποτε λέξη που αποδίδει καλά για να έχετε καλύτερα αποτελέσματα. Και αν υπάρχουν λέξεις-κλειδιά που δεν έχουν καλή απόδοση και δε φέρουν κανένα κέρδος στο site, μπορούν να αφαιρεθούν από τη διαφημιστική σας εκστρατεία. Επίσης, οι λέξεις-κλειδιά που φέρνουν περισσότερα κλικ, αλλά λιγότερα conversions μπορούν να αφαιρεθούν.
3. Στοχευμένη διαφήμιση
Αυτή είναι άλλη μια σημαντική και πολύ χρήσιμη πτυχή του Google AdWords. Οι διαφημίσεις εμφανίζονται μαζί με ένα καθορισμένο τίτλο και περιγραφή στο κοινό το οποίο αναζητά κάτι συγκεκριμένο, κι έτσι είναι πολύ πιθανότερο να κλικάρει τη διαφήμισή σας, να οδηγηθεί στο site σας και να προχωρήσει σε αγορά.
Επίσης, παρέχει γεωγραφική στόχευση για την προβολή διαφημίσεων. Μπορείτε να καθορίσετε προβολή των διαφημίσεών σας για ορισμένες περιοχές. Αυτό ενισχύει την αποτελεσματική χρήση του Google AdWords, καθώς σας επιτρέπει να προσεγγίσετε ενδιαφερόμενους για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας σε τοπικό, εθνικό και διεθνές επίπεδο. Μπορείτε επίσης να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις στην τοπική γλώσσα για να γίνουν πιο χρήσιμες και να εμφανίζονται σε μια συγκεκριμένη τοποθεσία.
4. Έλεγχος αποτελεσματικότητας καμπάνιας
Η δοκιμή των διαφημιστικών εκστρατειών αποτελεί μεγάλο πλεονέκτημα, καθώς επιτρέπει τη χρήση διαφόρων τύπων διαφημίσεων για διαφορετικές λέξεις-κλειδιά. Εάν μια συγκεκριμένη διαφημιστική καμπάνια αποτύχει, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μια διαφορετική καμπάνια με διαφορετικό τίτλο και περιγραφή. Για παράδειγμα, η πρώτη εκστρατεία μπορεί να ελεγχθεί με μια ακριβή αντιστοιχία λέξεων, στη συνέχεια, σε πιο γενικές λέξεις-κλειδιά, και ούτω καθεξής, δίνοντας μεγάλη ευελιξία στην εκστρατεία και έλεγχο για την αποτελεσματικότητά της.
5. Άμεση κίνηση στην ιστοσελίδα
Το Google AdWords φέρνει άμεσα κίνηση σε μια ιστοσελίδα, για την οποία διαφορετικά θα χρειαζόταν πολύ περισσότερος χρόνος και μεγαλύτερες επενδύσεις. Έτσι, καθώς έρχεται με τη στιγμιαία ικανοποίηση έναντι μιας επένδυσης, γίνεται ένας αποτελεσματικός τρόπος για να αυξήσει την επισκεψιμότητα σε μια τοποθεσία Web.
6. Δυνατότητα παρακολούθησης
Με τη χρήση του εργαλείου Google Analytics, μπορείτε να παρακολουθείτε την απόδοση των καμπανιών σας και να δράσετε αποτελεσματικά, όταν απαιτείται. Αυτό σας δίνει τη δυνατότητα να αποφασίσετε για την εξέλιξη της καμπάνιας σε σχέση με μια συγκεκριμένη λέξη-κλειδί ή ολόκληρο διαφημιστικό σύνολο. Μπορείτε να παρακολουθείτε την επιτυχία και την αποτυχία σε πραγματικό χρόνο και να αποφασίζετε έγκαιρα και κατάλληλα.
7. Προτεινόμενες λέξεις-κλειδιά με μεγάλο όγκο αναζητήσεων
Η πλατφόρμα δεν προβάλλει μόνο διαφημίσεις, αλλά προτείνει και λέξεις-κλειδιά που έχουν μεγάλο όγκο αναζήτησης. Αυτές οι λέξεις-κλειδιά που τυγχάνουν μεγάλης αναζήτησης, μπορούν να βελτιώσουν θεαματικά τα ποσοστά κλικ στις διαφημίσεις, εάν γίνουν μέρος των διαφημίσεών σας.