Youtube: Πως μπορείς να αυξήσεις τους subscribers
Το video είναι το next bing thing την περίοδο αυτή στο digital marketing και το Youtube αποτελεί το μεγαλύτερο από τα social networks στον κόσμο και φυσικά στην Ελλάδα.
Ένας στους τρεις Έλληνες χρήστες του Ίντερνετ (το 30%), ηλικίας 25-44 ετών, δηλώνει πως παρακολουθεί YouTube πιο συχνά από ό,τι βλέπει τηλεόραση, σύμφωνα με έρευνα της στατιστικής εταιρείας TNS.
Το Facebook και το Twitter εισήλθαν πρόσφατα στον τομέα του video marketing ωστόσο, έχουν ακόμα πολύ δρόμο για να καταφέρουν να φτάσουν το επίπεδο επιρροής που έχει το YouTube στο κοινό.
Εάν αυτή τη στιγμή διατηρείτε κανάλι YouTube σίγουρα θα αναρωτιέστε πως μπορείτε να αποκτήσετε περισσότερους subscribers και πώς μπορείτε να αυξήσετε τo reach των βίντεο σας.
Με πάνω από ένα δισεκατομμύριο επισκέπτες μηνιαίως, το δυνητικό κοινό κάθε βίντεο είναι ιδιαίτερα ευρύ. Είτε το βίντεο σας λοιπόν εχει να κάνει με τον σχολιασμό μιας τάσης, είτε παρουσιάζει έναν φαρσέρ σε ώρα παράστασης, το YouTube είναι το κατάλληλο μέσο για την παρακολούθηση βίντεο (video consumption).
Με τον αριθμό των «σταρ» του YouTube να αυξάνεται σε ραγδαίους ρυθμούς, είναι αναμφισβήτητα μία πλατφόρμα στην οποία θα πρέπει να ανατρέξετε όταν στόχος σας είναι η δημοσιότητα και η «στροφη» προς το online marketing.
Επιπλέον, το YouTube είναι μια εξαιρετική πλατφόρμα για τους bloggers αφού εξυπηρετεί σε μεγάλο βαθμό τον σκοπό τους, για διεύρυνση του κοινού τους μέσω της διαπροσωπικής σύνδεσης με τους followers.
Η πιθανότητα για έναν blogger να καταφέρει να μοχλεύσει αυτόν τον «γίγαντα» των social media και να οδηγήσει τεράστιά κίνηση από το YouTube είναι μεγάλη. Για να επιτευχθεί όμως αυτό απαραίτητη κρίνεται πρώτα η απόκτηση μεγάλου αριθμού subscribers.
Αν λοιπόν σκέφτεστε να ανανεώσετε το κανάλι σας στο YouTube, έχουμε συγκεντρώσει εδώ για εσάς 20 έξυπνους τρόπους για να αυξήσετε αυτούς τους πολυπόθητους subscribers.
1. Φτιάξτε ένα πλάνο / σενάριο για τα βίντεο σας.
Το πρώτο βήμα λοιπόν αναφέρεται στον καθορισμό της ταυτότητας του καναλιού σας. Αρχικά θα πρέπει να προγραμματίσετε τη δομή που θα έχουν τα βίντεο σας και να αποφασίσετε τι είναι αυτό που αγαπάτε και στο οποίο αξίζει να «επενδύσετε». Μη προσπαθείτε να μιμηθείτε και να ακολουθήσετε τις τάσεις που κυριαρχούν αυτή τη στιγμή αλλά δημιουργήστε και μοιραστείτε αυτό που σας εκφράζει.
Επιπλέον, αυτό που αξίζει να γνωρίζετε είναι ότι τα βίντεο που βασίζονται σε ένα συγκεκριμένο σενάριο τείνουν να είναι πιο αποτελεσματικά. Για να κάνετε λοιπόν τη δική σας ζωή λίγο πιο εύκολη και το βίντεο σας πιο επιτυχημένο καλό θα ήταν να έχετε προετοιμάσει ένα σενάριο. Με αυτόν τον τρόπο θα εξασφαλίσετε μία σωστή ροή στο βίντεο σας και θα αποφύγετε να ξεφύγετε σε θέματα εκτός του βίντεο σας.
Οδηγός για ένα ουσιώδες σενάριο:
- Καταγραφή του ακριβή αριθμό των λέξεων
- Καταγραφή των πράξεων που θα εκτελέσετε
- Τα κύρια θέματα που θέλετε να θίξετε
- Όλες τις απαραίτητες calls to action (π.χ. κλικ στο link, subtribe to my channel κ.α)
2. Δημιουργήστε ενδιαφέρον περιεχόμενο
Θα πρέπει να θεωρείται αυτονόητο ωστόσο είναι ιδιαίτερα σημαντικό να δημιουργήσετε περιεχόμενο το οποίο είναι ελκυστικό, ενημερωτικό και ταυτόχρονα διασκεδαστικό. Βεβαιωθείτε ότι το βίντεο ακολουθεί αυτές τις αρχές καθόλη τη διάρκεια του. Αν το βίντεο χάσει την ελκυστικότητα του σε κάποιο σημείο του, είναι πιθανόν να σας «κοστίσει» αρκετούς θεατές. Τα βίντεο τα οποία είτε ενημερώνουν είτε ψυχαγωγούν είναι αρκετά πετυχημένα. Ο συνδυασμός όμως και των δύο αυτών στοιχείων είναι αυτός που φέρνει τα καλύτερα αποτελέσματα. Επιπροσθέτως θα πρέπει να ανεβάζετε βίντεο τα οποία συνδυάζουν επικαιρότητα και διαχρονικότητα. Τα βίντεο τα οποία στηρίζονται αποκλειστικά σε επίκαιρα θέματα ή trends θα έχουν ραγδαίους ρυθμούς θεαματικότητας και ένα σύντομο χρονικό διάστημα και στη συνέχεια θα «ξεθωριάσουν» με το πέρασμα του χρόνου. Εν αντιθέσει με τα διαχρονικά βίντεο τα οποία θα παρουσιάσουν μία σταθερή πορεία. Γι΄ αυτόν τον λόγο προσπαθήστε ως επί τω πλείστων να ανεβάζετε βίντεο τα οποία στηρίζονται σε διαχρονικά θέματα.
Ό, τι κι αν κάνετε, προτού να πατήσετε το κουμπί δημοσίευσης, βεβαιωθείτε ότι τα βίντεο σας είναι ιδιαίτερα ελκυστικά και ότι θα έχουν αξία για το κοινό σας.
3. Αυξήστε τη συχνότητα που ανεβάζετε βίντεο
Αυτό είναι κάτι το οποίο μπορεί να φαίνεται απλό αλλά είναι αρκετά δύσκολο να επιτευχθεί. Ο κύριος λόγος που κάποιος εγγράφεται σε ένα κανάλι είναι επειδή αγαπά το έργο του publisher και θέλει να δει περισσότερα βίντεο του.
Οι subscribers του YouTube συνήθως δεν προτιμούν κανάλια τα οποία ανανεώνουν το περιεχόμενο τους περιστασιακά. Ιδιαίτερα στη σημερινή, ψηφιακή εποχή, οι καταναλωτές είναι περισσότερο απαιτητικοί από ποτέ και επιθυμούν συνεχώς νέο περιεχόμενο. Πρέπει λοιπόν και σεις από τη μεριά σας να συμβαδίσετε με τους ρυθμούς της αγοράς.
Η συνέπεια είναι το κλειδί για την ανάπτυξη μιας μακροχρόνιας σχέσης με τους συνδρομητές σας.
Δημοσιεύστε τα βίντεό σας με επαναλαμβανόμενο και δομημένο τρόπο. Προσπαθήστε να ανεβάζετε ένα βίντεο την εβδομάδα ή τουλάχιστον ένα ή δύο ανά μήνα.
Μείνετε πιστοί στο πρόγραμμά σας και μην βγαίνετε εκτός διότι κάτι τέτοιο ενδέχεται να βλάψει τη φήμη σας. Είναι σαν να παρακολουθείτε την αγαπημένη σας τηλεοπτική σειρά, ένα νέο επεισόδιο βγαίνει σύμφωνα με ένα κανονικό πρόγραμμα. Αυτή η συνέπεια σας βοηθά να παραμείνετε αφοσιωμένοι ως θεατής.
4. Μάθετε πώς μπορείτε να βελτιστοποιήσετε τους τίτλους σας.
Η διαφοροποίηση είναι η πιο σημαντική πτυχή της επιτυχίας του YouTube. Ένας πολύ καλός τρόπος για να το κάνετε αυτό είναι να δώσετε στα βίντεο σας περίεργα ονόματα. Με αυτόν τον τρόπο, ένα μεγάλο μέρος των θεατών θα επισκέπτονται το κανάλι σας μόνο και μόνο με βάση την περιέργεια.
Η χρήση μεγάλων τίτλων θα διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στην απόκτηση των views που χρειάζεται το κανάλι σας .
Ωστόσο για να μεγιστοποιήσετε τα views σας θα πρέπει να συμπεριλάβετέ το κομμάτι του SEO (μάθετε τα πάντα για την υπηρεσία SEO) στην μάρκετινγκ στρατηγική σας.
Ακολουθούν μερικές συμβουλές για τη βελτιστοποίηση των τίτλων σας YouTube για μεγαλύτερη εμβέλεια:
Χρησιμοποιήστε τη λέξη-κλειδί στον τίτλο. Αυτό είχε μεγαλύτερο αντίκτυπο στο SEO στο παρελθόν, αλλά εξακολουθεί να έχει αρκετά μεγάλη επίδραση στο βίντεο. Οι ανιχνευτές Google δεν παρακολουθούν βίντεο με τον τρόπο που διαβάζουν αναρτήσεις ενός blog, οπότε η τοποθέτηση της λέξης-κλειδιού στον τίτλο θα επιτρέψει στην Google να γνωρίζει τι είναι το βίντεό σας.
Χρησιμοποιήστε τα Google Adwords και το εργαλείο keyword tool για να προσδιορίσετε τι αναζητούν οι χρήστες. Προσπαθήστε να δημιουργήσετε βίντεο με ένα τέλειο μείγμα αναζητήσεων υψηλού όγκου και χαμηλού ανταγωνισμού.
Μην κάνετε τον τίτλο πάρα πολύ μεγάλο. Η Google περικόπτει το μήκος του βίντεο σε 66 χαρακτήρες και προσθέτει το “YouTube” πριν από το βίντεο (με επιπλέον 10 χαρακτήρες). Ο ιδανικός τίτλος βίντεο δεν πρέπει να υπερβαίνει τους 50 χαρακτήρες.
Κάντε τον τίτλο περιγραφικό. Δώστε στο ακροατήριο να καταλάβει για το τι θα αφορά το βίντεο.
Κάντε τον τίτλο φιλικό προς την αλληλεπίδραση του χρήστη. Όπως αναφέραμε παραπάνω, έχοντας έναν ιδιόμορφο τίτλο θα προσεγγίσετε περισσότερους ανθρώπους. Όσο περισσότερα κλικ έχετε, τόσο υψηλότερη θέση θα έχει στην κατάταξη.
Επιπλέον, μην χρησιμοποιείτε τη λέξη “βίντεο” στον τίτλο. Αυτό θα πάρει μόνο χώρο και δεν θα σας βοηθήσει να κατατάξετε υψηλότερα στη μηχανή αναζήτησης του YouTube (αν και μπορεί να έχει επίδραση στις κανονικές μηχανές αναζήτησης).
Εν ολίγοις, μάθετε πώς να γράφετε πιο ελκυστικούς, σχετικούς και βελτιστοποιημένους τίτλους.
5. Αξιοποιήστε στο έπακρο τις προσαρμογές καναλιών
Εάν σκοπός σας είναι να αποκτήσετε επισκέπτες οι οποίοι θα έχουν εμπιστοσύνη στο YouTube brand σας τότε πρέπει να αξιοποιήσετε πλήρως τις επιλογές προσαρμογής που προσφέρει το youtube.
Με αυτόν τον τρόπο φαίνεστε πιο επαγγελματίες και οι θεατές θα σας σεβαστούν και θα σας εμπιστευτούν.
Επιπλέον εάν ήδη έχετε δημιουργήσει ένα blog, σιγουρευτείτε ότι τα χαρακτηριστικά του brand σας είναι παρόμοια με αυτά που χρησιμοποιείτε στο YouTube ώστε να είστε εύκολα αναγνωρίσιμοι σε όλες τις πλατφόρμες.
Τέλος για να ολοκληρώσετε τις προσαρμογές στο κανάλι σας μην ξεχάσετε να επεξεργαστείτε τη διεύθυνση URL του να καναλιού σας και να βάλετε και μια μικρή περιγραφή.
6. Εξατομικεύστε τα Thumbnails των βίντεο
Αυτό είναι κάτι το οποίο πολλοί δημιουργοί καναλιών ακολουθούν και υποστηρίζουν.
Αντί λοιπόν να αφήσετε το thumbnail του βίντεο σας να φτιαχτεί τυχαία, δημιουργήστε εσείς η ίδιοι ένα προσαρμοσμένο για κάθε σας βίντεο. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε στιγμιότυπα και εικόνες σχετικές με το βίντεο σας καθώς και ένα μικρό σχολιασμό. Με αυτόν τον τρόπο οι χρήστες θα ενημερώνονται εύκολα και γρήγορα για το περιεχόμενο του βίντεο σας και θα αυξήσει το CTR σας.
7. Δημιουργήστε ένα ελκυστικό Channel Trailer
Το YouTube προσφέρει ένα εξαιρετικό εργαλείο που ονομάζεται channel trailes, αυτό σας επιτρέπει αυτόματα να παίξετε ένα βίντεο με το που εισέρχεται κάποιος στο κανάλι σας.
Για να κρατάτε όμως τους χρήστες σας συνεχώς ικανοποιημένους, πρέπει να βελτιώνετε και να ανανεώνετε συνεχώς το trailer σας.
Πρέπει σε μόλις λίγα δευτερόλεπτα να τραβήξετε την προσοχή του κοινού σας και να δώσετε κίνητρο στους μελλοντικούς σας subscribers να παραμείνουν στο κανάλι σας.Το ιδανικό trailer έχει διάρκεια από 30 έως 60 δευτερόλεπτα. Εάν λοιπόν είστε καλοί μπροστά στη κάμερα, δώστε μια γρήγορη, ενημερωτική και ταυτόχρονα συναρπαστική εισαγωγή (με ένα καλά δομημένο σενάριο πάντα).
Για να ελέγξετε την αποτελεσματικότητα του trailer σας ανατρέξτε στα στατιστικά του YouTube και δώστε προσοχή τα ποσοστά διατήρησης του θεατή (viewer retention rates).
8. Χρησιμοποιήστε “Calls to action”
Τα calls to action είναι εκείνα τα ενοχλητικά αναδυόμενα παράθυρα στο βίντεο τα οποία αν χρησιμοποιηθούν με σωστό τρόπο μπορούν να αυξήσουν τον αριθμό των συνδρομητών σας με την προτροπή να κάνουν κλικ κατά τη διάρκεια. Πολλοί YouTubers έχουν σημειώσει αυξημένους subscribers προσθέτοντας αυτές τις περιγραφές σας βίντεο τους. Ένας απλός σύνδεσμος για εγγραφή στο κανάλι σας μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως call to action. Θυμηθείτε το κλειδί εδώ δεν είναι να είναι ενοχλητικό συνεπώς αν προσθέσετε γραφικό διατηρήστε το σχετικά απλό. Οι χρήστες δε θα εγγραφούν εάν μοναδικός σας σκοπός είναι η εγγραφή χρηστών και αυτό είναι έντονα εμφανές.
Κάντε το έξυπνα και θα ανταμειφθείτε.
9. Χρησιμοποιήστε τα σωστά εργαλεία
Υπάρχουν πολλά εξαιρετικά εργαλεία εκεί έξω. Από εργαλεία που θα σας βοηθήσουν στην αυτή καθαυτή δημιουργία του βίντεο μέχρι εργαλεία που θα σας βοηθήσουν να τα προωθήσετε. Με τα σωστά εργαλεία μπορείτε να αυξήσετε την οργανική σας προβολή και συνεπώς τους δυνητικούς subscribers.
10. Συνδέστε το κανάλι σας με το site σας
Το YouTube παρέχει μια επιλογή για σύνδεση του καναλιού σας με την επίσημη ιστοσελίδα σας, εάν διαθέτετε. Όλες οι προσπάθειες που έχουν γίνει όσον αφορά τη συγκέντρωση κοινού στο κανάλι σας μπορούν να επωφελήσου και το site σας. Επιπλέον το κανάλι σας θα φαίνεται ως γνήσιος εκπρόσωπος του brand σας στο YouTube.
11. Ελαχιστοποιήστε τη διάρκεια του βίντεο σας στα 5 λεπτά
Παρόλο που το YouTube φιλοξενεί βίντεο τα οποία αναφέρονται σε εις βάθος αναλύσεις και άλλου είδους βίντεο με εκτενές περιεχόμενο τα πιο αποτελεσματικά είναι αυτά με διάρκεια μικρότερη των 5 λεπτών.
Σύμφωνα με έρευνα που έγινε το 2014, το μέσο μήκος των περισσότερων βίντεο στο YouTube ήταν περίπου 4 λεπτά. Αυτός είναι λοιπόν ο «χρυσός» αριθμός.
Μόλις λοιπόν αποκτήσετε ένα σεβαστό αριθμό συνδρομητών, πειραματιστείτε με τη διάρκεια του βίντεο για να δείτε σε ποια περίπτωση ανταποκρίνεται καλύτερα το κοινό σας.
Φροντίστε να είναι σύντομο, απλό, ενημερωτικό, διασκεδαστικό και σε λιγότερο από 5 λεπτά.
12. Χρησιμοποιήστε YouTube Intro & Outro
Το YouTube intro και outro δε θα σας βοηθήσει μόνο όσον αφορά το branding αλλά θα κάνει και το βίντεο σας πιο διασκεδαστικό.
Έχοντας αυτά τα στοιχεία, θα προστεθεί μία αίσθηση επαγγελματισμού στο κανάλι σας και επιπλέον μια ελκυστική εισαγωγή θα σας εξασφαλίσει την παρακολούθηση ολόκληρου του βίντεο από το κοινό.
13. Επεξεργαστείτε τα βίντεο σας έξυπνα
Ο Thomas Hawk, ένας φημισμένος φωτογράφος, ισχυρίζεται ότι για κάθε φωτογραφία που δημοσιεύει, απορρίπτει 10. Το ίδιο ισχύει και για κάθε τύπο επεξεργασίας.
Δημοσιεύστε βίντεο μόνο όταν ξέρετε ότι αυτή είναι η καλύτερη εκδοχή τους. Εάν κάνετε βιαστικές κινήσεις με βασικό γνώμονα τον χρόνο και το πρόγραμμα σας εσείς θα βγείτε χαμένοι εν τέλει κάνοντας ζημιά στο όνομα σας.
14. Βελτιστοποιήστε τις περιγραφές βίντεο
Επιστρέφοντας στο SEO των βίντεο του YouTube, η περιγραφή του βίντεο δεν πρέπει να παραμεληθεί.
Η περιγραφή όχι μόνο θα επιτρέψει την εύρεση των βίντεο σας στις μηχανές αναζήτησης, αλλά θα δώσει και στους δυνητικούς θεατές μια ιδέα για το τι είναι.
Αλλά μην το παρακάνετε. Η πολύ λεπτομερής περιγραφή δεν έχει νόημα, καθώς μόνο οι πρώτες γραμμές της περιγραφής σας εμφανίζονται όταν φορτώνεται αρχικά το βίντεο.
Και πάλι, όπως στον τίτλο, θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε τη λέξη-κλειδί σας στην περιγραφή και πάλι, μην το παρακάνετε. Μην νομίζετε ότι «ξεγελάτε» τη μηχανή αναζήτησης προσθέτοντας τη λέξη-κλειδί σας πολλές φορές. Κάνοντας αυτό θα βλάψει πραγματικά τις πιθανότητές των βίντεο σας να εμφανίζονται σε αναζητήσεις.
Διατηρήστε την περιγραφή φυσική και αυθεντική.
15. Αξιοποιήστε πλήρως τα meta tags
Χρησιμοποιήστε το Google Keyword Planner για να πάρετε ιδέες για λέξεις κλειδιά σχετικές με το βίντεο σας. Προσθέστε όλες αυτές τις λέξεις κλειδιά στο βίντεο σας. Αυτό θα σας βοηθήσει να αποκτήσετε μεγαλύτερη δυνατότητα ανίχνευσης τόσο στη μηχανή αναζήτησης της Google όσο και στο YouTube.
Ο υπερβολικός αριθμός των keywords δεν θα σας βοηθήσει (αντιθέτως θα σας βλάψει), αλλά μερικές καλά διερευνημένες και τοποθετημένες λέξεις-κλειδιά μπορούν να κάνουν θαύματα στην κατάταξή σας.
Τα metadata είναι κάτι που παίζει σημαντικό ρόλο στην προβολή των βίντεο σας στα αποτελέσματα αναζήτησης. Μπορείτε να περιηγηθείτε σε μερικά well-converting βίντεο και να δείτε τι metadata χρησιμοποιούν για να σας δώσουν κάποιες ιδέες.
16. Κλείστε τα βίντεο σας με μια επιτυχημένη φράση
Όποια και αν είναι η φύση τους σιγουρευτείτε ότι τα κλείνετε με μια έξυπνη και αξιομνημόνευτη φράση.
Ευχαριστήστε το κοινό σας για την παρακολούθηση και καλέστε τους να κάνουν subscribe ή να πατήσουν like αν απόλαυσαν το βίντεο.
Τέλος κλείστε το βίντεο σας με ένα ζεστό χαμόγελο.
17. Εξετάστε την επιλογή συνεργασίας με άλλους YouTubers
Η συνεργασία στο YouTube έχει γίνει κάτι αρκετά συνηθισμένο μεταξύ των top YouTuber. Ο λόγος είναι ότι η συνεργασία έχει οφέλη για όλους.
Είναι καλή για εσάς, για τον «συνεργάτη» σας αλλά και για το κοινό σας.
Η δημιουργική διαδικασία είναι εξαιρετικά εποικοδομητική και το να αντιμετωπίζετε τους άλλους YouTubers ως ανταγωνιστές θα έχει μόνο αρνητικό αντίκτυπο στην εξέλιξη σας με την πάροδο του χρόνου.
Προσπαθήστε να έρθετε σε επαφή με χρήστες που ενεργούν σε παρόμοιο κλάδο και προτείνετε τους να συνεργαστείτε.
Με αυτόν τον τρόπο θα έρθετε σε επαφή με ένα νέο κοινό και αντίστοιχα και ο συνεργάτης σας και όλοι θα εκτιμήσουν αυτήν την πρόσθετη αξία που θα λάβουν.
18. Επικοινωνήστε με τους πιστούς σας φαν
Τα κοινωνικά μέσα μαζικής ενημέρωσης βασίζονται σε αυτό το άυλο νήμα σύνδεσης και αλληλεπίδρασης με συνανθρώπους.
Όταν οι θαυμαστές σας γνωρίζουν ότι τους νοιάζετε, θα νοιάζονται για εσάς.
Αλληλεπιδράστε με το κοινό σας και ακούστε τις επιθυμίες και τα σχόλια που αφήνουν στα βίντεο σας. Είναι αλήθεια ότι μπορεί να αντιμετωπίσετε ορισμένες επιθετικές κριτικές στο τμήμα σχολίων σας, αλλά να το αντιμετωπίσετε με κομψότητα και ηρεμία.
Απαντήστε στα σχόλια κάτω από τα βίντεο σας και κάντε τους θεατές σας να αισθάνονται συνδεδεμένοι με εσάς όλη την ώρα. Αυτό θα δημιουργήσει εμπιστοσύνη και θα σας σεβαστούν για το ενδιαφέρον που τους δείχνετε.
19. Giveaways και video challenges
Ποιος δεν αγαπά τα δώρα;
Προσφέρετε στο κοινό σας κάτι σε αντάλλαγμα για όλη τη συμμετοχή τους στο κανάλι σας στο YouTube.
Ένα giveaway ή ένας διαγωνισμός βίντεο (video contest) θα ανταμείψει τους τρέχοντες οπαδούς σας και θα σας βοηθήσει να προσελκύσετε νέους.
Μπορείτε να δώσετε ό,τι θέλετε.
Ό, τι κι αν είναι, το ακροατήριό σας θα λατρέψει την ευκαιρία να πάρει κάτι δωρεάν, και θα ενημερώσουν όλους τους φίλους τους (ειδικά αν το βραβείο είναι πραγματικά καλό). Αυτό δεν είναι μόνο δωρεάν προώθηση, είναι δωρεάν viral.
20. Η προώθηση σε πολλές πλατφόρμες κρίνεται απαραίτητη
Ζούμε στην εποχή των κοινωνικών μέσων και η παρουσία και δραστηριοποίηση σε πολλαπλές κοινωνικές πλατφόρμες είναι απαραίτητη για να παραμείνετε «ζωντανοί».
Εάν στόχος σας είναι το «χτίσιμο» ενός brand, πρέπει οι χρήστες να έχουν τη δυνατότητα να σας εντοπίσουν στη πλειοψηφία των βασικών κοινωνικών μέσων.
Πρέπει να διαθέτετε τουλάχιστον έναν λογαριασμό στο Facebook και στο Instagram και σε μερικές περιπτώσεις και στο twitter.
Μπορείτε επίσης να δοκιμάσετε τις διαφημίσεις Facebook και τις διαφημίσεις Google για να προωθήσετε τον εαυτό σας.
Αυτός είναι ο τρόπος με τον οποίο χτίζονται οι επιτυχημένες μάρκες, δημιουργώντας μια δυναμική παρουσία στα social.
Bonus Tip: Κοπιάστε για τους πρώτους 1000 συνδρομητές σας στο YouTube.
Ό, τι κι αν κάνετε, έχετε μια επιθετική στρατηγική για να αποκτήσετε τους πρώτους 1000 συνδρομητές σας όσο το δυνατόν γρηγορότερα.