Σεμινάριο με θέμα «SEO & Google AdWords»

Θέλετε το website σας να εμφανίζεται πρώτο στις αναζητήσεις της Google; Η Forthright, πιστοποιημένος Google Partner, μπορεί να σας κατευθύνει. Το σεμινάριο περιλαμβάνει όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για τους όρους SEO onsite, Google AdWords Search and Display, καθώς και παράγοντες SEO offsite, Content Marketing & Social Media. Αποτελεσματικές στρατηγικές για τη δημιουργία μιας επιτυχημένης καμπάνιας AdWords, την παρακολούθηση της καθώς και τη μέτρηση των αποτελεσμάτων.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
















ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ:

ΣΤΕΛΕΧΗ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ
DIGITAL MARKETING

ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ &
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ

ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ &
ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ

ΦΟΙΤΗΤΕΣ &
ΣΠΟΥΔΑΣΤΕΣ


ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΤΕΡΑ ΟΙ ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΣΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ SEM



  • Ορισμός Search Engine Marketing (SEM) και Search Engine Optimization (SEO)
  • Πώς λειτουργεί το SEO
  • Παράγοντες του SEO
    • On Site SEO
    • Off Site SEO
    • Social Media & SEO
    • Content Marketing & SEO
  • Εργαλεία SEO
  • Πρακτικές για σίγουρο αποτέλεσμα
  • Ορισμός Google AdWords (PPC)
  • AdWords στη πράξη
    • Δημιουργία διαφημίσεων
  • Google Keyword Tool
    • Πώς βρίσκουμε τις κατάλληλες λέξεις κλειδιά
  • Google Display Campaign
  • Google AdWords Advanced
    • Επεκτάσεις διαφημίσεων
    • Ad Rank και Quality Score
    • Remarketing
  • Πώς θα έχω σίγουρο κέρδος (ROI)

Νίκος Παπαδόπουλος - CEO ForthRight

Με μεγάλη εμπειρία στο χώρο του Internet από το 1997, εργασιακή απασχόληση σε τραπεζικούς οργανισμούς στον τομέα της ανάλυσης δεδομένων και της διαχείρισης χαρτοφυλακίου, ο Νίκος Παπαδόπουλος, CEO της ForthRight (Digital Agency), εργάζεται και ως σύμβουλος επιχειρήσεων και ως εισηγητής σεμιναρίων σε μεγάλες εταιρείες σε θέματα Digital Marketing. Έχει σημειώσει μεγάλη επιτυχία σε ιστοσελίδες στα οργανικά αποτελέσματα της Google, με πάνω από 1.000.000 επισκέπτες/ χρόνο. Είναι πιστοποιημένος συνεργάτης της Google.